МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 21. Обчислити письмово. (Завдання оцінюється 1 балом.) 736 : 8 (92) 2625 : 3 (875) 9224:4(2306) 2. Із чисел 3, 8, 10, 24 вибрати такі значення а, при яких нерівність буде правильною. (1 бал.) 240 : а < 80 (8, 10, 24) 3. Обчислити вирази. (1 бал.) 218 км 400 м : 8 (27 км 300м) 2 т 035 кг : 5 кг (407) 4. Виконати дії. (1 бал) 101 100 – (50 442 : 6 + 28 799) (63 894) 5. Розв'язати задачу. (2 бали.) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника. (36 см2) 6. Розв'язати задачу. (З бали.) Сім ткаль за 5 днів виткали 1470 м тканини. Скільки метрів тканини витче одна ткаля за 6 днів? (Відповідь: 252 м). 7. Оленка та Наталка мали однакову кількість книг. Під час обміну за кожні три Оленчині книги Наталка давала п'ять своїх. Через кілька таких обмінів в Оденки стало на 12 книг більше, ніж у Наталки. Скільки разів дівчатка обмінювалися книгами? (12 : (5 — 3) =6 (разів)) (3 бали.) Варіант 1 1. Обчислити письмово. (1 бал.) 624 : 8 2736:6 7347 :3 2. Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, при яких нерівність буде правильною. (1 бал.) 180 : х < 50 3. Обчислити вирази. (1 бал.) 2 т 035 кг : 5 кг 54 ц 36 кг : 6 4. Виконати дії. (1 бал.) 101000 – (50442 : 6 + 27694) 5. Розв'язати задачу. (2 бали.) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника. 6. 4 палітурники за 7 днів переплели 588 книг. Скільки книг переплете один палітурник за 5 днів? (3 бали.) 7. У Костика й Андрійка була однакова кількість касет. За кожні три Костикові касети Андрійко давав для обміну п'ять своїх. У кого касета стало більше і на скільки після чотирьох таких обмінів? (3 бали.) Варіант 2 1. Обчислити письмово. (1 бал.) 736 : 8 2625 : 3 9224 : 4 2. Із чисел 3, 8, 10, 24 вибрати такі значення а, при яких нерівність буде правильною. (1 бал.) 240 : а < 80 3. Обчислити вирази. (1 бал.) 218 км 400 м : 8 2 т 035 кг : 5 кг 4. Виконати дії. (1 бал) 101 100 – (50 442 : 6 + 28 799) 5. Розв'язати задачу. (2 бали.) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника. 6. Розв'язати задачу. (3 бали.) Сім ткаль за 5 днів виткали 1470 м тканини. Скільки метрів тканини витче одна ткаля за 6 днів? 7. Оленка та Наталка мали однакову кількість книг. Під час обміну за кожні три Оленчині книги Наталка давала п'ять своїх. Через кілька таких обмінів в Оденки стало на 12 книг більше, ніж у Наталки. Скільки разів дівчатка обмінювалися книгами? (3 бали.) № уроку_______ Дата_________ Тема. Аналіз тематичного опитування. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Складені задачі, які включають знаходження частин (№№ 640-648). Мета. Проаналізувати помилки, допущені учнями під час виконання контрольної роботи. Вчити учнів знаходити частину числа та число за його частиною. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати складені задачі, які включають знаходження частин. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|