Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.

VI. Перекладіть речення активним і пасивним зворотами:

1. На Криті Дедал будує лабіринт. 2. Лабіринт охороняє Мінотавр, люте чудовисько. 3. Аріадна дарує Тезею меч та нитку. 4. Тезей знищує страшне чудовисько.

VІI. Напишіть слова в сучасних мовах, що утворилися за допомогою латинського префікса inter-:

Зразок: англ.: interval; нім.: Intervall; франц.: intervalle; укр.: інтервал.

Mandate memoriae sententias Latinas

ü Amāre simul et sapere ipsi Iovi non datur. – Кохати і в той же час зберігати розум не дано навіть Юпітеру.

ü Cetĕra desiderantur. – Усе інше – бажане.

ü Cito turgens spuma dilabĭtur. – Шалений гнів швидко минає.

ü Clavus clavo pellĭtur. – Клин клином вибивають.

ü Contraria contrariis curantur. – Протилежне лікується протилежним.

ü Crudelis lacrimis pascitur, non frangitur. – Жорстока людина сльозами тішиться, а не зворушується.

ü De lana caprina rixāri. – Про козину вовну сперечатися.

ü Diabŏlus non est tam ater, ac pingĭtur. – Не такий страшний чорт, як його малюють.

ü Fabŭlis non explētur venter. – Шлунок байками не наповниш.

ü Iniqua nunquam imperia retinentur diu. – Несправедлива влада недовговічна.

ü Lapis musco tegĭtur, qui non vertĭtur. – Камінь мохом обростає, якщо його ніхто не перевертає.

ü Nemo debet bis punīri pro uno delicto. – Ніхто не мусить бути караним двічі за ту саму провину.

ü Nolite iudicāre et non iudicamĭni. – Не осуджуйте, і вас не будуть осуджувати.

ü Paulatim summa petuntur. – Не відразу досягнеш вершини.

ü Philosophia medētur anǐmus. – Дух виліковується філософією.

ü Si vis amāri – ama. – Коли хочеш, щоб тебе любили – люби.

ü Tertium non datur. – Третього не дано.

Практичне заняття № 7


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. GRAMMAR (ГРАМАТИЧНИЙ ДОВІДНИК)
  3. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. SWOT-аналіз у туризмі
  7. SWOT-аналіз.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V. Нюховий аналізатор
  10. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  11. АВС (XYZ)-аналіз




Переглядів: 1101

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Теперішній час дійсного способу пасивного стану. Синтаксис пасивної конструкції. Ablativus auctoris. Ablativus instrumenti | Тема: Минулий час недоконаного виду дійсного способу активного і пасивного станів. Майбутній час дійсного способу активного і пасивного станів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.