МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИДані розрахунки подаються у вихідних варіантах, тому до кожного значення виданого варіанта додати дві останні цифри залікової книжки. Видача і зміна вихідних даних залишається за викладачем. Варіант 1 1. Побудувати ряд розподілу виробничих ділянок підприємства за % порушень технології дисципліни. Зобразити ряд графічно і зробити висновок. 2. Побудувати ряд розподілу виробничих ділянок підприємства за витратами від браку. Результати групування підставити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 3. Провести комбінаційні групування ВДП за % порушень технологічної дисципліни та втратами браку. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 4. За результатами групування 1 та 2 розрахувати: 1)середній відсоток порушень технологічної дисципліни; 2)середні втрати від браку; 3)моду та медіану ПТД; 4)моду та медіану ВВБ. За отриманими результатами зробити висновки. 5. Для з'ясування залежності рівня втрат від браку від % ПТД визначити: 1) внутрішньогрупові дисперсії втрат від браку; 2) середню з групових дисперсій; 3) міжгрупову дисперсію; 4)кореляційні відношення. Пояснити суть усіх дисперсій, використовуючи їх, перевірити правильність отриманих показників, застосувати правило додавання дисперсій. 6. Порівняйти одноманітність сукупності % ПТД і ВВБ. 7. Представити вхідну сукупність виробничих ділянок підприємства як генеральну та сформувати вибіркову сукупність, відібравши кожну четверту виробничу ділянку, для сформованої сукупності розрахувати такі характеристики: 1) середній % ПТД і його дисперсію; 2) середній ВВБ і їх дисперсію. Розраховані вибіркові характеристики порівняти з відповідними характеристиками генеральної сукупності. 8. 3а результатами п.7: 1) побудувати графік кореляційного поля залежності втрат від браку від % ПТД; 2) розрахувати параметри лінійного рівняння регресії, що характеризує взаємозв'язок двох факторів; 3) оцінити тісноту зв'язку і його достовірність, середній ВВБ і їх дисперсію. За результатами проведення розрахунків зробити висновки. Дані про порушення технологічної дисципліни та втрат від браку продукції на виробничих ділянках підприємства представлені в табл.. 3.1. Таблиця 3.1
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|