МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИДані розрахунки подаються у вихідних варіантах, тому до кожного значення виданого варіанта додати дві останні цифри залікової книжки. Видача і зміна вихідних даних залишається за викладачем. Варіант 1 1. Побудувати ряд розподілу виробничих ділянок підприємства за % порушень технології дисципліни. Зобразити ряд графічно і зробити висновок. 2. Побудувати ряд розподілу виробничих ділянок підприємства за витратами від браку. Результати групування підставити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 3. Провести комбінаційні групування ВДП за % порушень технологічної дисципліни та втратами браку. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 4. За результатами групування 1 та 2 розрахувати: 1)середній відсоток порушень технологічної дисципліни; 2)середні втрати від браку; 3)моду та медіану ПТД; 4)моду та медіану ВВБ. За отриманими результатами зробити висновки. 5. Для з'ясування залежності рівня втрат від браку від % ПТД визначити: 1) внутрішньогрупові дисперсії втрат від браку; 2) середню з групових дисперсій; 3) міжгрупову дисперсію; 4)кореляційні відношення. Пояснити суть усіх дисперсій, використовуючи їх, перевірити правильність отриманих показників, застосувати правило додавання дисперсій. 6. Порівняйти одноманітність сукупності % ПТД і ВВБ. 7. Представити вхідну сукупність виробничих ділянок підприємства як генеральну та сформувати вибіркову сукупність, відібравши кожну четверту виробничу ділянку, для сформованої сукупності розрахувати такі характеристики: 1) середній % ПТД і його дисперсію; 2) середній ВВБ і їх дисперсію. Розраховані вибіркові характеристики порівняти з відповідними характеристиками генеральної сукупності. 8. 3а результатами п.7: 1) побудувати графік кореляційного поля залежності втрат від браку від % ПТД; 2) розрахувати параметри лінійного рівняння регресії, що характеризує взаємозв'язок двох факторів; 3) оцінити тісноту зв'язку і його достовірність, середній ВВБ і їх дисперсію. За результатами проведення розрахунків зробити висновки. Дані про порушення технологічної дисципліни та втрат від браку продукції на виробничих ділянках підприємства представлені в табл.. 3.1. Таблиця 3.1
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|