МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 21. Побудувати ряд розподілу промислових підприємств за обсягом прибутку від реалізації продукції. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 2. Побудувати ряд розподілу промислових підприємств за середньорічною вартістю основних виробничих фондів і оборотних фондів. Зобразити ряд графічно і зробити висновки. 3. Провести комбінаційне групування промислових підприємств за середньорічною вартістю основних виробничих фондів і оборотних фондів та обсягом прибутку від реалізації продукції. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 4. За результатами групування 1 та 2 розрахувати: 1) середню середньорічну вартість основних виробничих і оборотних фондів; 2) середньорічний обсяг прибутку від реалізації продукції; 3) моду та медіану середньорічної вартості основних виробничих фондів і оборотних фондів; 4) моду та медіану обсягу прибутку від реалізації продукції. 5. Для виявлення залежності рівня обсягу прибутку від реалізації продукції від середньорічної вартості основних виробничих фондів і оборотних фондів визначити: 1 ) внутрішньогрупові дисперсії; 2) середню з групових дисперсій; 3) міжгрупову дисперсію; 4)кореляційне відношення. Пояснити суть усіх дисперсій, використовуючи їх, перевірити правильність отриманих показників, застосувавши правило додавання дисперсій. 6. Порівняти одноманітність сукупності середньорічної вартості основних виробничих фондів і оборотних фондів та обсягу прибутку від реалізації продукції. 7. Представити вхідну сукупність промислових підприємств як генеральну та сформувати вибіркову сукупність, відібравши кожне п'яте підприємство. Для сформованої сукупності розрахувати такі характеристики: 1) середню середньорічну вартість основних виробничих фондів і оборотних фондів і її дисперсію; 2) середній обсяг прибутку від реалізації продукції і його дисперсію. Розраховані вибіркові характеристики порівняти з відповідними характеристиками генеральної сукупності. 8. За результатами п.7 та додатково проведеними розрахунками: 1) побудувати графік кореляційного поля залежності рентабельності від середньорічної вартості основних виробничих фондів і оборотних фондів; 2) розрахувати параметри лінійного рівняння регресії, що характеризує взаємозв'язок двох факторів; 3) оцінити тісноту зв'язку і його достовірність. За результатами проведених розрахунків зробити висновки. Дані про роботу промислових підприємств представлені в табл..3.2. Таблиця 3.2
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|