МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант З1. Побудувати ряд розподілу робітників підприємства стажем роботи. Зобразити ряд графічно і зробити висновок. 2. Побудувати ряд розподілу робітників підприємства за місячним виробітком. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 3. Провести комбінаційне групування за стажем роботи та місячним виробітком робітника. Результати групування представити в таблиці та проаналізувати отримані дані. 4. 3а результатами групування 1 та 2 розрахувати: 1) середній стаж роботи; 2) середній місячний виробіток; 3) моду та медіану стажу роботи; 4) моду та медіану місячного виробітку. За отриманими результатами зробити висновок. 5. Для виявлення залежності місячного виробітку робітника від стажу роботи визначити: 1) внутрішньогрупові дисперсії місячного виробітку; 2) середню з групових дисперсій; 3) міжгрупову дисперсію; 4) кореляційне відношення. Пояснити суть усіх дисперсій, використовуючи їх, перевірити правильність отриманих показників, застосувавши правило додавання дисперсій. 6. Порівняйте одноманітність сукупності за стажем роботи та місячним виробітком. 7. Представити вхідну сукупність робітників підприємства як генеральну та сформувати вибіркову сукупність, відібравши кожного четвертого робітника. Для сформованої сукупності розрахувати такі характеристики: 1) середній стаж роботи та місячний виробіток; 2) середній місячний виробіток та його дисперсію. Розраховані вибіркові характеристики порівняти з відповідними характеристиками генеральної сукупності. 8. 3а результатами п.7 : 1) побудувати графік кореляційного поля залежності місячного виробітку від стажу роботи; 2) розрахувати параметри лінійного рівняння регресії, що характеризує взаємозв'язок двох факторів; 3) оцінити тісноту зв'язку і його достовірність. За результатами проведених розрахунків зробіть висновки. Дані про роботу промислових підприємств представлені табл.3.3.
Таблиця 3.3
IV. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА ЕТАПИ ЇЇ НАПИСАННЯ
Успішне виконання курсової роботи багато в чому залежить від правильної організації її підготовки та написання, а також дотримання основних вимог, які до неї ставлять. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|