МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Эпидемиологическая безопастность водоснабжения. Нормирование.
Методические рекомендации составил ___________________________ доц. Ковальчук Л.И.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Інститут права та психології Кафедра цивільного права та процесу «ПРИРОДООХОРОННЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ЕКОЛОГІЧНЕ ПРАВО»
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для підготовки студентів до семінарських занять базового напряму 6.040106 Спеціальність: «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансованого природокористування»
Львів - 2014 Природоохоронне законодавство та екологічне право. Методичні вказівки до семінарських занять для студентів напряму підготовки 6.040106 «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансованого природокористування»/ Попадинець Г.О., Тарнавська М. І./ – Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2014.
Пропоновані методичні вказівки підготовлено відповідно до програми курсу «Природоохоронне законодавство та екологічне право». Методичні вказівки до семінарських занять з навчальної дисципліни «Природоохоронне законодавство та екологічне право» призначені для студентів, які навчаються за спеціальністю ««Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансованого природокористування»» та опановують основи екологічного права, для студентів (слухачів) інших спеціальностей та вузів, які вивчають основи екологічного права. Метою видання даних методичних вказівок є полегшення процесу вивчення навчальної дисципліни «Природоохоронне законодавство та екологічне право» в цілому та допомога у підготовці самостійної роботи зокрема.
УКЛАДЕНО: доц. Попадиець Г.О. ас. Тарнавська М. І.
РЕЦЕНЗЕНТИ: проф.О.І. Остапенко доц. І.М. Паньонко ЗМІСТ І. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ …………………………………..……………...... 4 ІІ. ПРОГРАМА КУРСУ……………………………………………………………………….5 III. ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ…………………10 IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА……...……… 22
I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Екологічне право регулює широке коло суспільних відносин, які виникають в процесі взаємодії природи і суспільства, та служить забезпеченню найбільш ефективного, раціонального використання природних ресурсів і охорони навколишнього природного середовища як умови життєдіяльності людини. Формування екологічного права України, національного законодавства у галузі охорони навколишнього приролного середовища завершується, проте воно постійно вдосконалюється. На базі Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», який є основним законодавчим актом в цій галузі, розроблені Земельний, Лісовий, Водний кодекси, Кодекс про надра, Закони «Про природно-заповідний фонд України», «Про охорону атмосферного повітря», «Про тваринний світ», «Про екологічну експертизу» та ряд інших законів і підзаконних актів. Методичні вказівки включають плани семінарських занять, рекомендовану літературу і нормативний матеріал до кожної теми. При викладанні курсу «Природоохоронне законодавство та екологічне право» спрямовуючу роль відіграють лекції, у яких відображено зміст, обсяг та спосіб подачі навчального матеріалу. Під час лекцій у студентів виробляються вміння слухати та конспектувати, відокремлювати основні факти від другорядних. Семінарські заняття покликані закріпити та поглибити отримані студентами знання. На семінарські заняття виносяться проблемні теми курсу. Шляхом підготовки відповідей на питання та написання рефератів, обміну думками, товариської дискусії студенти поглиблюють і узагальнюють знання, набуті на лекціях і в процесі самостійної роботи. Центральне місце в опануванні навчальним матеріалом посідає самопідготовка, яка передбачає роботу з джерелами права та спеціальною літературою. При цьому студенти ознайомлюються з специфікою роботи в бібліотеці, вчаться користуватися каталогами та опрацьовувати вибрану літературу. Студент повинен підготуватися до кожного питання плану семінарського заняття. Упродовж вивчення курсу студенти заохочуються до виконання індивідуальної дослідницької роботи, результати якої можуть бути оформлені як реферат чи стаття науково-популярного характеру. При цьому тему і план дослідження потрібно узгоджувати з викладачем, який готовий порекомендувати літературу, допомогти при виборі прийомів і методів роботи над темою. Результати індивідуального дослідження студент зможе оприлюднити під час підсумкової науково-практичної конференції чи круглого столу за участю студентів та викладачів. Під час щотижневих консультацій студенти можуть отримати рекомендації викладача з приводу тем, які вивчалися раніше, чи тих, які виносяться на наступне семінарське заняття. Під час консультацій студентам також надається можливість відпрацювати заняття , яке вони пропустили або до якого не були належним чином підготовані. Консультативні заняття покликані також допомогти студентам із слабшою базовою підготовкою зорієнтуватися у навчальному матеріалі. Комплексне поєднання різноманітних форм навчання під час вивчення курсу «Природоохоронне законодавство та екологічне право» покликане сприяти ефективному засвоєнню матеріалу, формуванню навичок самостійної роботи з джерелами та літературою, розвивати мислення та розширювати базові знання з юридичних дисциплін. Готуючись до семінарських занять, студентам необхідно ознайомитись з теоретичними питаннями, винесеними для вивчення і обговорення згідно з планом, вивчити рекомендовану літературу і законодавство. Студент повинен вчитися творчо мислити, тому вважається непродуктивним повторення матеріалу, викладеного в лекції або підручнику. Необхідно вивчати додаткову монографічну літературу, формуючи свою власну позицію, особливо зі спірних, дискусійних питань, яких є досить багато в екологічному праві. Читайте також:
|
||||||||
|