МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВКАЗІВКИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГОЗАВДАННЯ Індивідуальні завдання є різновидом самостійної роботи студентів, які надають можливість студентам вищих навчальних закладів реалізувати творчі та наукові уподобання, набути навиків науково-пошукової та науково-дослідницької роботи. Індивідуальні завдання можуть мати декілька видів: 1) за рівнем інтелектуальної спрямованості індивідуальні завдання можуть мати: теоретичний характер та теоретичний характер з аналітичними завданнями (наприклад, порівняти явища, систематизувати, визначити особливості тощо); 2) за напрямом підготовки студентів індивідуальні завдання можуть бути: теоретичні та практичні (наприклад, скласти проект договору, оформити заявку). Навчальною програмою дисципліни «Господарське законодавство» передбачається виконання індивідуального завдання студентами. Мета виконання індивідуального завдання: напрацювання самостійних творчих навичок з підготовки письмової роботи, яка представляє собою загальний огляд (аналіз) наукових публікацій та розгорнуте і аргументоване викладення власного погляду студента, з можливістю критичного підходу до деяких наукових теоретичних підходів за визначеною темою вивчення. Питання для виконання індивідуального завдання кожен студент групи повинен отримати у викладача протягом перших двох тижнів від початку лекційного курсу навчальної дисципліни. Методика виконання індивідуального завдання передбачає ознайомлення студента з темою, переліком рекомендованої літератури. Опрацьовуючи самостійно матеріал, студенти мають використовувати нормативно-правові акти з врахуванням змін, що, в свою чергу, дасть можоливість уникнути використання норм та положень, що втратили чинність. Форма подання виконаного завдання - паперовий варіант на кафедру філософії та права. Критерії оцінювання:аргументація актуальності запропонованої теми; опрацювання та рівень аналізу наукових (нормативних) джерел; науковий характер розкриття теми; рівень виконання аналітичних завдань; логіка, послідовність та доказовість викладання матеріалу; аргументованість власних думок; оформлення роботи згідно вимог; дотримання строків виконання індивідуального завдання. За виконане індивідуальне завдання студент може отримати від 0 до 20 балів. Термін виконання – не пізніше як за тиждень до початку модульного контролю в семестрі. Робота, надана після закінчення строку, не оцінюється. Читайте також:
|
||||||||
|