МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етапи тезування
1. Уважне читання тексту і складання детального (складного) плану з одночасним виділенням основних смислових частин; 2. Виділення основної думки кожної смислової частини; 3. Перегрупування тез в логічній послідовності, при цьому вирішуються питання значущості кожної тези: поєднувати її з іншою, чи розбивати на дві окремі тези або опускати деяку інформацію. При цьому відкидаються приклади, число аргументів зводиться до мінімуму, залишаються лише ті. без яких тези непереконливі; 4. Мовна обробка тез методами компресій тексту; 5. Складання остаточного варіанту тез, після чого тези даються, підписуються. Реферування:
Реферат – це складний продукт компресії тексту, який відповідає на питання що, яку конкретну інформацію (нову, важливу) містить текст. Процес реферування – це складання реферату за друкованим джерелом. Існує декілька видів рефератів: 1. Інформативний (реферат-конспект) містить в узагальненому вигляді основні положення тексту-оригіналу, важливу аргументацію, дані про методику досліджень, сферу застосування. 2. Індикативний (реферат-резюме) повідомляє тільки основні положення (тези), які тісно пов’язані з темою першоджерела, тобто, індикативний реферат – це скорочений інформативний.
Структура реферату: 1) заголовна частина; 2) основна частина; 3) довідкова частина (вона логічно вплітається в основну частину, в ній подаються приклади, аргументи, доклади, проілюстровується матеріал). Обсяг реферату не повинен перевищувати 1/8 тексту оригіналу. Обов’язковою для реферату є вимога якісного, точного, логічного відтворення фактів первинного тексту, які дають змогу зрозуміти суть, походження та значення тексту. При цьому виділяється методика і результати досліджень. Інформація, що викладена в рефераті, повинна бути об’єктивною. Відміна точки зору автора думкою референта не допускається. Суттєва незгода з автором виноситься у вигляді приміток.
Етапи роботи: 1. Уважно прочитайте текст, сформуйте мету; 2. Складіть логічний план текстового матеріалу; 3. Якщо у смислових частинах тексту можна виділити речення, які передають основну інформацію, то випишіть їх. Якщо необхідно – проведіть скорочення; 4. Якщо такі речення невиділені самостійно, то сформуйте основний зміст смислових частин; 5. Об’єднайте одержані фрагменти реферату відповідно до вимог складання реферату; 6. Дата, підпис. Читайте також:
|
||||||||
|