Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМИ індивідуальних завдань

для самостійної роботи студентів ІІ курсу з дисципліни

“Господарське право”

Модуль 1

1. Історія становлення та розвитку правового регулювання господарської сфери суспільного життя.

2. Правове становище виконавчих органів акціонерного товариства

3. Роль судової практики в системі правового регулювання господарських відносин.

4. Обмеження у здійсненні підприємницької діяльності та порядок їх закріплення.

5. Види реорганізації юридичних осіб: поняття, характеристика.

6. Акція як об’єкт господарських правовідносин.

7. Правовий статус державних унітарних підприємств.

8. Правовий статус комунальних підприємств в Україні.

9. Права та обов’язки членів сільськогосподарських виробничих кооперативів.

10. Правовий статус казенних підприємств.

11. Правовий статус акціонера в Україні.

12. Підстави припинення юридичних осіб: поняття, характеристика

13. Фізична особа-підприємець як учасник господарських відносин.

14. Договори приєднання, примірні та типові договори: порівняльний аналіз.

15. Порівняння порядку укладання договорів за Цивільним кодексом і Господарським кодексом України.

16. Правовий становище та особливості господарського товариства з одним учасником.

17. Порівняльна характеристика правового становища ТОВ та ТзДВ.

18. Відповідальність за порушення законодавства про державну реєстрацію суб’єктів господарської діяльності.

19. Установчі документи суб’єкта господарювання: поняття, види.

20. Особливості комерційного посередництва як виду господарської діяльності.

21. Правова характеристика приватного підприємства.

22. Порівняльна характеристика статусу ПАТ та ПрАТ.

23. Відшкодування збитків як форма відповідальності в господарській діяльності.

24. Форми правового режиму майна суб’єктів господарської діяльності.

25. Штрафні санкції як форма відповідальності в господарській діяльності.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  5. Варіанти завдань до аркушів № 4 і № 5 КР-2
  6. Варіанти завдань до виконання аркуша №4 КР-3
  7. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  8. Види індивідуальних занять
  9. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  10. Визначення індивідуальних речовин.
  11. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).
  12. Виконання індивідуальних (обов’язкових і вибіркових) завдань студентами денної і вечірньої форми навчання




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВКАЗІВКИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО | ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ІДЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.