Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів

Діагностика індивідуальних особливостей уваги та уяви здійснюється за допомогою вправ.

Вправа 1. Визначення обсягу та точності уваги. На картках записано 9 знаків (цифр чи літер), наприклад: ЗФМХБСЛТЧ або 16278435 9. Сприйнявши цю інформацію протягом трьох секунд, відтворіть її на папері. За наслідками роботи визначаються обсяг (кількість сприйнятих літер чи цифр) і точність уваги (правильно сприйняті літери чи цифри в тій послідовності, в якій їх демонстрували).

Вправа 2о Визначення здатності до розподілу уваги. Запишіть числа від 1 до 20 і водночас рахуйте вголос від 20 до 1. Зафіксуйте час виконання вправи і кількість допущених помилок.

Вправа Зо Визначення індивідуальних особливостей уяви. Створіть образ (наприклад, міський парк: атракціони, усміхнені люди, вечірня свіжість). Як побачив би цю картину міліціонер, художник, педагог?

Вправа 4.Визначення особливостей спостережливості. Назвіть членів своєї навчальної групи: в кого сірі та карі очі, темне та світле волосся. Опишіть зовнішній вигляд, емоційний стан сусіда, що сидить поруч сьогодні та був учора.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз властивостей аперіодичного підсилювального
  11. Аналіз властивостей радіоелектронних кіл
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 868

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Із співрозмовником | О Перевірка головних теоретичних положень з теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.