МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вид крові Судини1. Венозна; а) дуги аорти; 2. Змішана; б) сонні артерії; 3. Артеріальна. в) шкірно-легеневі артерії.
6. Вроджені вади розвитку серця і судин в людини пов’язані з порушенням закладки судин під час ембріогенезу. Вкажіть патологію, яка виникає в результаті відсутності редукції правої дуги аорти? A. Загальний артеріальний стовбур; B. Наявність двох верхніх порожнистих вен; C. Редукція нижньої порожнистої вени; D. Відкрита артеріальна протока; Е. Аортальне кільце.
7. Встановити відповідність: Визначення поняття: Поняття: 1. Включення в ембріогенезі додаткової а) гомологія; стадії до тих, що вже є, без їх порушення; б) рудимент; 2. Зміни в онтогенезі, обумовлені пристосуванням в) архалаксис; зародка до умов розвитку; г) гетерохронія; 3. Зміщення в процесі зародкового д) гетеротопія; розвитку в просторі; е) анаболія; 4. Недорозвинення структури, що втратила ж) девіація. своє основне значення в процесі філогенезу.
8. Визначте походження: Похідні: Зародкові листки: 1. Епідерміс; а) ектодерма; 2. Коріум; б) ентодерма; 3. Плакоїдна луска; в) мезодерма. 4. Слизові залози; 5. Волосся; 6. Травні залози; 7. Молочні залози.
9. Встановити відповідність: Групи організмів: Типи організмів: 1. Первиннороті; а) хордові; 2. Вториннороті. б) кишковопорожнинні; в) круглі черви; г) кільчасті черви; д) голкошкірі; е) молюски; ж) членистоногі. 10. Встановити відповідність: Зяброві дуги: Їх похідні: 1. 1-а вісцеральна дуга; а) гіомандебулярний хрящ; 2. 2-а вісцеральна дуга. б) піднебінноквадратний хрящ; в) копула; г) зубна кістка; д) меккелів хрящ; е) геоїд.
11. Встановити відповідність: Онтогенетичні явища: Їх сутність: 1. Гетеротопія - а) зміни часу закладки органу; 2. Гетерохронія - б) розвиток провізорних органів; 3. Гетеробатмія - в) зміни місця закладки органу; г) неоднаковий еволюційний рівень розвитку частин органу; д) заміщення органа або функції.
12. Встановити відповідність: Вади розвитку шкіри: Їх сутність: 1. Іхтіоз - а) підвищене оволосіння; 2. Гіпертрихоз - б) відсутність потових залоз; 3. Гіперкератоз - в) лускатість шкіри; г) надмірне ороговіння шкіри; д) епідермоліз.
13. Встановити відповідність: Вади розвитку шкіри: Сутність: 1. Полімастія - а) збільшення кількості сосків; 2. Політелія - б) лускатість шкіри; 3. Ангідротична ектодермальна в) надмірне ороговіння шкіри; дисплазія - г) збільшення числа молочних залоз; д) відсутність потових залоз.
14. Встановити відповідність: Вади розвитку шкіри: Їх прояви: 1. Алопеція - а) надмірне оволосіння у дівчат; 2. Гірсутизм - б) відсутність потових залоз; 3. Ангідроз - в) стійке або тимчасове випадіння волосся; г) надмірний ріст волосся; д) гіперрозтяжимість шкіри.
15. Встановити відповідність: Вади розвитку органів кровообігу: Їх прояви: 1. Акардія - а) розташування серця поза грудною 2. Коарктація аорти - порожниною; 3. Декстрокардія - б) звуження просвіту аорти; в) розташування серця справа; г) відсутність серця. Читайте також:
|
||||||||
|