Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вид крові Судини

1. Венозна; а) дуги аорти;

2. Змішана; б) сонні артерії;

3. Артеріальна. в) шкірно-легеневі артерії.

 

6. Вроджені вади розвитку серця і судин в людини пов’язані з порушенням закладки судин під час ембріогенезу. Вкажіть патологію, яка виникає в результаті відсутності редукції правої дуги аорти?

A. Загальний артеріальний стовбур;

B. Наявність двох верхніх порожнистих вен;

C. Редукція нижньої порожнистої вени;

D. Відкрита артеріальна протока;

Е. Аортальне кільце.

 

7. Встановити відповідність:

Визначення поняття: Поняття:

1. Включення в ембріогенезі додаткової а) гомологія;

стадії до тих, що вже є, без їх порушення; б) рудимент;

2. Зміни в онтогенезі, обумовлені пристосуванням в) архалаксис;

зародка до умов розвитку; г) гетерохронія;

3. Зміщення в процесі зародкового д) гетеротопія;

розвитку в просторі; е) анаболія;

4. Недорозвинення структури, що втратила ж) девіація.

своє основне значення в процесі філогенезу.

 

8. Визначте походження:

Похідні: Зародкові листки:

1. Епідерміс; а) ектодерма;

2. Коріум; б) ентодерма;

3. Плакоїдна луска; в) мезодерма.

4. Слизові залози;

5. Волосся;

6. Травні залози;

7. Молочні залози.

 

9. Встановити відповідність:

Групи організмів: Типи організмів:

1. Первиннороті; а) хордові;

2. Вториннороті. б) кишковопорожнинні;

в) круглі черви;

г) кільчасті черви;

д) голкошкірі;

е) молюски;

ж) членистоногі.

10. Встановити відповідність:

Зяброві дуги: Їх похідні:

1. 1-а вісцеральна дуга; а) гіомандебулярний хрящ;

2. 2-а вісцеральна дуга. б) піднебінноквадратний хрящ;

в) копула;

г) зубна кістка;

д) меккелів хрящ;

е) геоїд.

 

11. Встановити відповідність:

Онтогенетичні явища: Їх сутність:

1. Гетеротопія - а) зміни часу закладки органу;

2. Гетерохронія - б) розвиток провізорних органів;

3. Гетеробатмія - в) зміни місця закладки органу;

г) неоднаковий еволюційний рівень розвитку частин органу;

д) заміщення органа або функції.

 

12. Встановити відповідність:

Вади розвитку шкіри: Їх сутність:

1. Іхтіоз - а) підвищене оволосіння;

2. Гіпертрихоз - б) відсутність потових залоз;

3. Гіперкератоз - в) лускатість шкіри;

г) надмірне ороговіння шкіри;

д) епідермоліз.

 

13. Встановити відповідність:

Вади розвитку шкіри: Сутність:

1. Полімастія - а) збільшення кількості сосків;

2. Політелія - б) лускатість шкіри;

3. Ангідротична ектодермальна в) надмірне ороговіння шкіри;

дисплазія - г) збільшення числа молочних залоз;

д) відсутність потових залоз.

 

14. Встановити відповідність:

Вади розвитку шкіри: Їх прояви:

1. Алопеція - а) надмірне оволосіння у дівчат;

2. Гірсутизм - б) відсутність потових залоз;

3. Ангідроз - в) стійке або тимчасове випадіння волосся;

г) надмірний ріст волосся;

д) гіперрозтяжимість шкіри.

 

 

15. Встановити відповідність:

Вади розвитку органів кровообігу: Їх прояви:

1. Акардія - а) розташування серця поза грудною

2. Коарктація аорти - порожниною;

3. Декстрокардія - б) звуження просвіту аорти;

в) розташування серця справа;

г) відсутність серця.


Читайте також:

  1. Абсолютний фагоцитоз або елімінуюча здатність крові (ЕЗК) — це кількість фагоцитованих мікробних клітин лейкоцитами 1 мкл крові.
  2. Адаптація крові до фізичних навантажень
  3. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  4. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  5. Білки плазми крові, їх функціональне значення ШОЕ.
  6. Будова і функції тромбоцитів. Зсідання крові
  7. В сироватці крові
  8. Варіанти групи крові
  9. Взаєморозрахунки за цукрові буряки
  10. ВИЗНАЧЕННЯ В КРОВІ ГЛЮКОЗИ
  11. Визначення груп крові. Сумісність крові.




Переглядів: 905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті | Заняття № 38

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.172 сек.