![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 3-41-10.Дослідити на збіжність наступні числові ряди:
1. а) 2. а) 3. а) 4. а) 5. а) 6. а) 7. а) 8. а) 9. а) 10. а)
11-20.Дослідити на збіжність та абсолютну збіжність знакозмінні ряди:
11. а) 12. а) 13. а) 14. а) 15. а) 16. а) 17. а) 18. а) 19. а) 20. а) 21-30.Знайти область збіжності функціональних рядів:
31-40Представити інтеграли у вигляді рядів та обчислити їх з точністю a:
31. 33. 35. 37. 39.
41-50. Знайти перші п’ять членів розкладу в ряди розв’язків диференціальних рівнянь, які задовольняють початковим умовам: 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.
51-60. Змінити порядок інтегрування в двократних інтегралах. Області інтегрування зобразити на кресленні.
61-70. Обчислити об’єм тіла, обмеженого поверхнями (за допомогою подвійного інтегралу) 61. Циліндром 62. Циліндром 63. Параболоїдом 64. Циліндром 65. Параболоїдом 66.Площинами 67. Параболоїдом 68. Циліндрами 69. Циліндром 70.Циліндром 71. Знайти масу чверті кола 72. Знайти масу відрізка 73. Знати масу кривої 74. Знати масу дуги кривої 75. Знайти масу однієї арки циклоїди 76. Знайти масу кривої 77. Знайти масу кола 78. Знайти масу дуги параболи 79. Знайти масу чверті еліпса 80. Знайти масу дуги кривої
Таблиця вибору варіанту для контрольних робіт № 1-4
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|