Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне опитування (письмове).

Картка 1.

1. Що таке болото?

2. Запиши назви рослин, що ростуть на болоті.

Картка 2.

1. Як утворюється торф?

2. Побудуй два ланцюги живлення, які склалися на болоті.

2. Фронтальне опитування.

— Як озеро перетворюється на болото?

— Чому на болоті не перегнивають залишки рослин?

— Які особливості має мох сфагнум?

— Які з живих організмів на болоті є виробниками? Споживачами?

— Які зв'язки існують між рослинами і тваринами на болоті? Наведіть приклади.

— Чому болото називають природним угрупованням?

— Яке значення мають болота?

3. Розгадування кросворда.

1. Які мікроорганізми не живуть у болотному грунті? (Бактерії.)

2. Найпоширеніша рослина боліт. (Мох.)

3. В мене є ходулі — не боюсь болота. Жабенят спіймати?— ось моя турбота. (Чапля.)

4. Рослина-комахоїд. (Росичка.)

5. Яка корисна копалина утворюється у болотах? (Торф.)

6. Болотний хижий птах. (Лунь болотний.)

4. Розповіді дітей про рослину чи тварину болота.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 1815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення знань учнями. | III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.054 сек.