II. Перевірка домашнього завдання.
1. Індивідуальне опитування (письмове).
Картка 1.
1. Що таке болото?
2. Запиши назви рослин, що ростуть на болоті.
Картка 2.
1. Як утворюється торф?
2. Побудуй два ланцюги живлення, які склалися на болоті.
2. Фронтальне опитування.
— Як озеро перетворюється на болото?
— Чому на болоті не перегнивають залишки рослин?
— Які особливості має мох сфагнум?
— Які з живих організмів на болоті є виробниками? Споживачами?
— Які зв'язки існують між рослинами і тваринами на болоті? Наведіть приклади.
— Чому болото називають природним угрупованням?
— Яке значення мають болота?
3. Розгадування кросворда.
1. Які мікроорганізми не живуть у болотному грунті? (Бактерії.)
2. Найпоширеніша рослина боліт. (Мох.)
3. В мене є ходулі — не боюсь болота. Жабенят спіймати?— ось моя турбота. (Чапля.)
4. Рослина-комахоїд. (Росичка.)
5. Яка корисна копалина утворюється у болотах? (Торф.)
6. Болотний хижий птах. (Лунь болотний.)
4. Розповіді дітей про рослину чи тварину болота.
Читайте також: - II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Практичні завдання.
- IV. Перевірка розв’язання і відповідь
- V. Завдання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|