Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Болото — природне угруповання".

2. Порівняльна характеристика болота і луки. Заповнити таблицю.

Спільні ознаки Відмінні ознаки
   

3. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 57-58.

4. Гра "Хто більше" (робота в групах).

Скласти ланцюги живлення, що існують на болоті. Виграє та група, яка складе найбільше ланцюгів. Можна відмітити групу, яка складе найдовший ланцюг живлення.

VII. Узагальнення та систематизація знань.

— Що таке болото?

— Як озеро перетворюється на болото?

— Назвіть рослини, що ростуть на болоті.

— Які особливості має мох сфагнум?

— Як утворюється торф?

— Назвіть тварин, які живуть на болоті.

— Які з живих організмів на болоті є виробниками? Споживачами?

— Чому у болотному грунті нема бактерій?

— Чому болото називають природним угрупованням? Доведіть свою думку.

— Чому на луках рослинний світ різноманітніший, ніж на болоті?

— Як люди використовують болота?

VIII. Підсумок уроку.

— Про що ми говорили на сьогоднішньому уроці?

— Що нового ви дізналися?

— Що найбільше запам'яталося?

— Що здивувало?

— Що з почутого ви вже знали? Що — почули вперше?

IX. Домашнє завдання.

Читати і переказувати статтю з підручника "Болото — природне угруповання". Дати відповіді на запитання.

Творче завдання: підготувати з довідкової літератури розповідь про одну з рідкісних рослин або тварин болота.

— Назвіть рослини боліт, які запам'ятали.

— Яке значення вони мають?

— Які групи тварин живуть там?

— Яке значення боліт?


 

№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Рослинництво в рідному краї.

Мета. Ознайомити дітей із рослинництвом як галуззю народного господарства; формувати поняття про головні зернові рослини та їх зовнішній вигляд; технічні та овочеві культури; пояснити, яке значення мають вони в житті людини; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати любов до праці та природи.

Обладнання. Гербарії зернових злаків, насіння цих рослин, таблиці із зображенням зернових рослин, технічних та овочевих культур.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.