Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Перевірка домашнього завдання.

1. Гра "Ромашка".

На столі розкладені пелюстки ромашки, виготовлені із паперу. На кожній пелюстці написано по одному запитанню-завданню із минулої теми.

Вчитель, взявши в руки пелюстки "ромашки", підходить до учнів, а вони, в свою чергу, вибирають собі одну "пелюсточку". Кожен зачитує своє завдання і дає відповідь.

2. Гра "Знайдіть помилку".

— Послухайте твір Сашка Помилкіна, а тоді дасте відповідь на запитання: які помилки допустив Сашко.

"Влітку я подорожував Україною, її степами, пустелями (ні), лісостепами, садами і парками. Цей край багатий глиняним і піщаним грунтом (чорноземом). У цій місцевості дуже мало звірів, птахів, комах. Літо дуже холодне, малосніжне, а зима тепла і часто бувають засухи. У цій місцевості багато вологи і мало тепла. (Навпаки.) Тому дуже багато дерев. (Дерева ростуть лише в долинах річок.)

Восени зацвітають тюльпани, фіалки, незабудки, горицвіти. (Навесні.)

Рослини ростуть одночасно (ні). Тваринний світ дуже бідний (різноманітний): сайгаки, ховрахи, черепахи, польові миші і т. д. Комах немає (коники, метелики, оси, джмелі, жуки). Зовсім немає хижих птахів (орли, кібчик, боривітер). Велику користь приносять господарству ховрахи, бо вони поїдають багато рослин і роблять великі запаси (ні).

Природу цього краю охороняти не треба (ні)."

— Назвіть помилки, які допустив Сашко.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

У ці зимові дні холодні

нам так хочеться тепла...

Вирушаймо всі до моря,

відпочинем, дітвора!

На Південний берег Криму

буде подорож у нас.

Це ж куточок України —

рідний і близький для нас.

IV. Актуалізація опорних знань.

— Що ви знаєте про Південний берег Криму, про Кримські гори?

— Хто з вас зможе показати ці гори на карті?

— Де розташований Південний берег Криму?


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 2502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.