Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальна перевірка.

Картка 1.

1. Яку місцевість називають луками?

2. З наведеного переліку рослин підкреслити ті, що ростуть на луках. Королиця, жовтець, березка, конюшина, звіробій, лобода, тимофіївка, пирій, осот, конвалія.

Картка 2.

1. Які дії можуть зруйнувати луки як природне угруповання?

2. Які з живих організмів на луках є виробниками?

Картка 3.

1. Які зв'язки між рослинами і комахами існують на луках?

2. Які з живих організмів на луках є споживачами?

2. Фронтальне опитування.

— Яку місцевість називають луками?

— Назвіть рослини, які ростуть на луках.

— Які тварини тут проживають? Чому?

— Чому на луках багато комах?

— Назвіть тварин, які з'являються на луках в пошуках корму.

— Яке значення на луках мають фунтові бактерії і гриби?

— Як живі організми пристосувалися до життя на луках?

Наведіть приклади.

— Побудуйте кілька ланцюгів живлення.

— Доведіть, що луки — це природне угруповання.

— III. Актуалізація опорних знань.

Розгадування кросворда.

— Якщо всі слова ми впишемо правильно, то зможемо дізнатися тему уроку.

1. Водойма, створена людиною. (Ставок.)

2. Наймілкіше море в Україні. (Азовське.)

3. Місце, де на поверхню землі витікає підземна вода. (Джерело.)

4. Синя стрічка блищить, щось тихенько гомонить і біжить собі, біжить, не зупиниться й на мить. (Річка.)

5. Частина океану, яка врізається в сушу. (Море.)

— Що таке озеро?

— Які ще є водойми в Україні, крім згаданих в кросворді?

— Які водойми називають прісними? Які — солоними?

— Назвіть прісні водойми свого краю.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.