МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Луки — природне угруповання". 2. Відповіді на запитання. — Що таке луки? — В яку пору року на луках буяють трави? Чому? — Назвіть трав'янисті рослини, які запам'ятали. — Чому на луках багато комах, птахів? — Який взаємозв'язок між тваринами на луках? — Які зв'язки існують між рослинами і тваринами? — Наведіть приклади того, як живі організми пристосувалися до життя на луках. 3. Практична робота (за малюнком у підручнику с. 154). — Розгляньте малюнок. Назвіть рослини і тварини, які ви впізнали. Які тварини тільки з'являються на луках у пошуках корму? — Побудуйте ланцюги живлення, які склалися на луках. — Поділіть усі живі організми, які живуть на луках, на три групи: виробники, споживачі і перетворювачі. — Яке значення на луках мають Грунтові бактерії і гриби? 4. Робота в зошитах з друкованою основою 5. Хвилинка-цікавинка. 1) Наче птиця, крила має, все літає та співає: — Я медок вам наношу, не чіпайте, бо вкушу. (Бджола.) 2) По траві повзла змія. Налякався добре я. Від гадюки біг чимдуж, а то виявився ... (вуж). 3) По лузі стрибає, а у воді плаває. (Жаба.) 4) Летить-дзижчить, впаде — повзе і землю гризе. (Жук.) 5) Хто хвіст залишає, як від ворога втікає? (Ящірка.) 6) Не маючи ні нот, ні струн, нас веселить малий ... (цвіркун). 7) Не дзвінок і не сопілка, й колотушка не така. На луках чуєш її тільки, як подружок виклика. (Перепілка.) VI. Узагальнення та систематизація знань. — Назвіть рослини і тварини, які населяють луки. — Які тварини з'являються на луках тільки в пошуках корму? — Які з живих організмів на луках є виробниками? Споживачами? Перетворювачами? — Доведіть, що луки — це природне угруповання. — Які дії людей можуть зруйнувати луки як природне угруповання? — За яких умов луки дають найбільшу користь народному господарству? VII. Підсумок уроку. — Що ми вивчали сьогодні на уроці? — Чи сподобався вам наш урок? — Що нового дізналися? VIII. Домашнє завдання. Опрацювати статтю з підручника "Луки — природне угруповання". Дати відповіді на запитання. Розповідати про лелеку за планом у зошиті № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Прісна водойма — природне угруповання. Мета. Формувати уявлення про прісну водойму як природне угруповання; збагатити уявлення про рослинний і тваринний світ водойм; розвивати спостережливість, уяву; виховувати любов до природи; бережне ставлення до її багатств. Обладнання. Ілюстрації озера, рослин, тварин. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. Читайте також:
|
||||||||
|