МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Луки — природне угруповання". 2. Відповіді на запитання. — Що таке луки? — В яку пору року на луках буяють трави? Чому? — Назвіть трав'янисті рослини, які запам'ятали. — Чому на луках багато комах, птахів? — Який взаємозв'язок між тваринами на луках? — Які зв'язки існують між рослинами і тваринами? — Наведіть приклади того, як живі організми пристосувалися до життя на луках. 3. Практична робота (за малюнком у підручнику с. 154). — Розгляньте малюнок. Назвіть рослини і тварини, які ви впізнали. Які тварини тільки з'являються на луках у пошуках корму? — Побудуйте ланцюги живлення, які склалися на луках. — Поділіть усі живі організми, які живуть на луках, на три групи: виробники, споживачі і перетворювачі. — Яке значення на луках мають Грунтові бактерії і гриби? 4. Робота в зошитах з друкованою основою 5. Хвилинка-цікавинка. 1) Наче птиця, крила має, все літає та співає: — Я медок вам наношу, не чіпайте, бо вкушу. (Бджола.) 2) По траві повзла змія. Налякався добре я. Від гадюки біг чимдуж, а то виявився ... (вуж). 3) По лузі стрибає, а у воді плаває. (Жаба.) 4) Летить-дзижчить, впаде — повзе і землю гризе. (Жук.) 5) Хто хвіст залишає, як від ворога втікає? (Ящірка.) 6) Не маючи ні нот, ні струн, нас веселить малий ... (цвіркун). 7) Не дзвінок і не сопілка, й колотушка не така. На луках чуєш її тільки, як подружок виклика. (Перепілка.) VI. Узагальнення та систематизація знань. — Назвіть рослини і тварини, які населяють луки. — Які тварини з'являються на луках тільки в пошуках корму? — Які з живих організмів на луках є виробниками? Споживачами? Перетворювачами? — Доведіть, що луки — це природне угруповання. — Які дії людей можуть зруйнувати луки як природне угруповання? — За яких умов луки дають найбільшу користь народному господарству? VII. Підсумок уроку. — Що ми вивчали сьогодні на уроці? — Чи сподобався вам наш урок? — Що нового дізналися? VIII. Домашнє завдання. Опрацювати статтю з підручника "Луки — природне угруповання". Дати відповіді на запитання. Розповідати про лелеку за планом у зошиті № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Прісна водойма — природне угруповання. Мета. Формувати уявлення про прісну водойму як природне угруповання; збагатити уявлення про рослинний і тваринний світ водойм; розвивати спостережливість, уяву; виховувати любов до природи; бережне ставлення до її багатств. Обладнання. Ілюстрації озера, рослин, тварин. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. Читайте також:
|
||||||||
|