Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування. Практична робота з глобусом і картами.

— Що таке материк? Скільки материків є на Землі?

— Чим відрізняються острів і півострів?

Біля дошки один учень працює з глобусом, другий — з фізичною картою півкуль. Усі інші — теж з картами півкуль (форзац 2, підручник).

— Покажіть, де зображена Північна і Південна Америка, Євразія, Африка, Австралія, Антарктида.

— З яких частин складається материк Євразія? Покажіть їх.

— Покажіть умовну межу між Європою та Азією.

2. Дидактична гра "Сонечко".

— Запишіть назви материків, і тоді засяє Сонце — центр сонячної системи.

У міру того, як заповнюються "промінчики ", учні розповідають про уявні подорожі по даному материку (підготовлені вдома).

 


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 1563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.