V. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником. Опрацювати статтю "Материки Землі".
2. Відповіді на запитання.
— Що таке материк?
— Скільки є материків на Землі? Назвіть їх.
— Поясніть, що таке острів і півострів. Чим вони різняться?
3. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 26, завд. 1-5.
VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— З чим ми ознайомилися на уроці?
— Про що цікаве ви дізналися?
— Про що хотіли б довідатись більше?
VII. Домашнє завдання.
Прочитати в підручнику статтю "Материки Землі". Творче завдання: здійснити уявну подорож по одному з материків Землі за планом
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тема . Океани Землі.
Мета . Ознайомити учнів із поняттям "океани", їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; продовжити навчати читати карту і працювати з нею; висвітлити значення океанів та використання їх багатств людиною; сприяти розвиткові пам'яті, спостережливості, вихованню бережного ставлення до природних багатств.
Обладнання . Глобус, карта півкуль, контурні карти, малюнки тварин підводних глибин.
Хід уроку
І. Підсумок фенологічних спостережень.
Читайте також:
I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: