Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником. Опрацювати статтю "Материки Землі".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке материк?

— Скільки є материків на Землі? Назвіть їх.

— Поясніть, що таке острів і півострів. Чим вони різняться?

3. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 26, завд. 1-5.

VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— З чим ми ознайомилися на уроці?

— Про що цікаве ви дізналися?

— Про що хотіли б довідатись більше?

VII. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику статтю "Материки Землі". Творче завдання: здійснити уявну подорож по одному з материків Землі за планом


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Океани Землі.

Мета. Ознайомити учнів із поняттям "океани", їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; продовжити навчати читати карту і працювати з нею; висвітлити значення океанів та використання їх багатств людиною; сприяти розвиткові пам'яті, спостережливості, вихованню бережного ставлення до природних багатств.

Обладнання. Глобус, карта півкуль, контурні карти, малюнки тварин підводних глибин.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.