1. Відповіді на запитання до статті "Південний берег Криму".
2. Вікторина "Вгадай природну зону".
Вчитель читає опис якоїсь природної зони. Учні повинні назвати, що це за зона, знайти її ілюстрацію серед тих, що на дошці.
Завдання 1. "З незапам"ятних часів ці землі приваблювали людину неповторною красою своїх краєвидів, багатствами чорноземів, зеленими луками і дібровами, садами і виноградниками. На родючих чорноземах вирощують різноманітні зернові і технічні культури". (Лісостеп.)
Завдання 2. "Рано навесні, коли ліс ще не вдягнувся у листя, тут з'являються ранньоквітучі трав'янисті рослини: сон-трава, підсніжник, пролісок, медунка. Під охорону взято благородних оленів, козуль, річкових бобрів, зубрів". (Мішані ліси.)
Завдання 3. "Зима тут коротка, волога і тепла. Сніг довго не затримується. Літо довге і сухе. На погоду впливають море і гори". (Південний берег Криму.)
Завдання 4. "Широкі рівнинні простори цієї зони перетинають річки, яри та балки. Літо тут жарке, часто бувають посухи. Зима холодна, малосніжна, іноді з сильними вітрами. Іноді вітер переносить верхній родючий шар ґрунту. Найкраще тут навесні, коли землі цієї зони стають схожими на різнобарвний килим". (Степ.)
3. Проведення заочної "екскурсії" містами Південного берега Криму. Учні розповідають заздалегідь підготовлені дані про міста (визначні