МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
II. Практичні завдання.1.1. Вибрати з тексту "Педагогічної поеми" А.С. Макаренка або "Серце віддаю дітям" В.О. Сухомлинського педагогічну ситуацію і письмово проаналізувати її за наступним планом: а) Місце педагогічної ситуації у цілісному процесі педагогічної діяльності. б) Характеристика вихованців (поведінка, причини, інтереси, мета). в) Характеристика вихователя (спрямованість особистості педагога, установка, ставлення до вихованців). г) Яку педагогічну задачу розв'язував педагог? д) Як її можна сформулювати? е) Розв'язок ситуації (вибір засобів взаємодії). є) Аналіз результату. Для аналізу рекомендуємо наступні ситуації: А.С. Макаренко "Педагогічна поема" 1) Частина І, р. "Характер і культура" (Бійка); 2) Частина І, р. "Ходіння Семена по муках" (Повернення); 3) Частина І, р. "Подвижники соцвиху" (Читання книг); 4) Частина II, р. "Не пищати!"; 5) Частина III, р. "Цвяхи" (Марко Шейнгауз, Олег Огнєв); 6) Частина III, р. "Буття" (Ховрах). В.О. Сухомлинський "Серце віддаю дітям" 1) Розділ "Батьки моїх вихованців"; 2) Розділ "Від Світу речей - до суспільства. Що звідки береться"; 3) Розділ "Не можна жити і дня без турботи про людину"; 4) Розділ "Ланка сміливих і безстрашних". 1.2. Довести, що педагог, ситуація з діяльності якого була проаналізована, є педагогом-майстром. Які елементи педагогічної майстерності представлені в особистості педагога? 1.3. Скласти порівняльну таблицю діяльності педагога-майстра і немайстра у рішенні педагогічних ситуацій. (Орієнтуйтесь на: Педагогічна майстерність: Підручник/За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища шк., 1997. - с.42). 2. Скласти банк педагогічних ситуацій для аналізу їх на занятті Роботу рекомендуємо оформити за зразком:
3.Подумайте над наступними формулами педагогічної мудрості. У чому зміст цих тверджень? Чи згодні ви з ними? 1. Вогонь гаситься не вогнем, а водою. 2. Агресія - крик про допомогу, 3. Хочеш розсіяти пітьму ввімкни світло, 4. Підготовка до оборони - це підготовка до нападу. 5. Бунтар - це роздратований раб. √ 6. Найнещасливіший той, хто вважає себе завжди правим. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|