Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Практичні завдання.

1.1. Вибрати з тексту "Педагогічної поеми" А.С. Макаренка або "Серце віддаю дітям" В.О. Сухомлинського педагогічну ситуацію і письмово проаналізувати її за наступним планом:

а) Місце педагогічної ситуації у цілісному процесі педагогічної діяльності.

б) Характеристика вихованців (поведінка, причини, інтереси, мета).

в) Характеристика вихователя (спрямованість особистості педагога, установка, ставлення до вихованців).

г) Яку педагогічну задачу розв'язував педагог?

д) Як її можна сформулювати?

е) Розв'язок ситуації (вибір засобів взаємодії).

є) Аналіз результату.

Для аналізу рекомендуємо наступні ситуації:

А.С. Макаренко "Педагогічна поема"

1) Частина І, р. "Характер і культура" (Бійка);

2) Частина І, р. "Ходіння Семена по муках" (Повернення);

3) Частина І, р. "Подвижники соцвиху" (Читання книг);

4) Частина II, р. "Не пищати!";

5) Частина III, р. "Цвяхи" (Марко Шейнгауз, Олег Огнєв);

6) Частина III, р. "Буття" (Ховрах).

В.О. Сухомлинський "Серце віддаю дітям"

1) Розділ "Батьки моїх вихованців";

2) Розділ "Від Світу речей - до суспільства. Що звідки береться";

3) Розділ "Не можна жити і дня без турботи про людину";

4) Розділ "Ланка сміливих і безстрашних".

1.2. Довести, що педагог, ситуація з діяльності якого була проаналізована, є педагогом-майстром. Які елементи педагогічної майстерності представлені в особистості педагога?

1.3. Скласти порівняльну таблицю діяльності педагога-майстра і немайстра у рішенні педагогічних ситуацій. (Орієнтуйтесь на: Педагогічна майстерність: Підручник/За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища шк., 1997. - с.42).

2. Скласти банк педагогічних ситуацій для аналізу їх на занятті Роботу рекомендуємо оформити за зразком:

№ п/п Ситуація Основні суперечності Педагогічна мета
1. У туристичному поході: - Де твій рюкзак, Костю? Поглянь, Юра ще й Олені допомагає, а ти рабів шукаєш, - говорить учитель. - Дурнів робота любить… Мені що не робити – аби не робити. Не сформована готовність до трудової діяльності. Виховання працьовитості.

 

3.Подумайте над наступними формулами педагогічної мудрості. У чому зміст цих тверджень? Чи згодні ви з ними?

1. Вогонь гаситься не вогнем, а водою.

2. Агресія - крик про допомогу,

3. Хочеш розсіяти пітьму ввімкни світло,

4. Підготовка до оборони - це підготовка до нападу.

5. Бунтар - це роздратований раб.

√ 6. Найнещасливіший той, хто вважає себе завжди правим.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання
  11. V. Завдання.




Переглядів: 1799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести для самоконтролю | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.