МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни та їх визначення (відповідно - цифра ті літера).
1. Мета - діяльність. 2. Педагогічна діяльність. 3. Результат педагогічної діяльності. 4. Рефлексивна діяльність. 5. Учитель.
А. Реальні зміни особистості учня в процесі педагогічної взаємодії; Б. Осмислення й аналіз людиною закономірностей і механізмів своєї діяльності чи діяльності іншої людини; В. Діяльність педагога як управління діяльністю учнів у навчально-виховному процесі, спрямоване на розвиток їхньої особистості; Г. Спеціаліст, який веде навчальну й виховну роботу з учнями в загальноосвітніх школах різних типів; Д. Діяльність, спрямована на управління іншою діяльністю.
Завдання 2. На зборах учнів 5 класу вчителька, прагнучи поліпшити стан успішності й поведінки новенької учениці Юлі (коли вона була відсутня), запропонувала оголосити їй бойкот. Дізнавшись про це, Юля не прийшла до школи. 1. Чи була педагогічно доцільною мета діяльності вчительки на зборах (так, ні)? 2. Чи врахувала вчителька інтереси учениці,(так, ні}? 3. Чи збігається мета, і результат педагогічної діяльності вчительки (так, ні)? Доведіть. 4. Назвіть засоби, використані вчителькою? 5. За яких умов результат педагогічної діяльності вчительки був би іншим? 6. Ваш варіант поведінки учителя в подібній ситуації? Завдання 3. Широко відомий вислів видатного психолога П.П. Блонського: «Учителю, будь людиною! Лише жива душа оживить душу.» Стисло поясніть цей вислів. Теми рефератів: 1. Образ В.О.Сухомлинського у художній літературі. 2. Вимоги А.С.Макаренка до вчителя. 3. Авторитет учителя. (Методичні вказівки до написання рефератів див. у додатках) Лабораторне заняття №1 Тема: Педагогічна майстерність і особистість учителя Опорні поняття:педагогічна задача; педагогічна ситуація; педагогічна майстерність; гуманістична спрямованість; педагогічна техніка; соціально-перцептивні здібності; емпатія; рефлексія; емоційна стабільність; динамізм; креативність; оптимістичне прогнозування. Завдання для студентів І. Теоретичне завдання:підготувати відповіді на питання. 1. Поняття педагогічної майстерності. А.С. Макаренко про сутність педагогічної майстерності та про співвідношення таланту і майстерності. 2. Структура особистості вчителя-майстра. 3. Педагогічна задача та педагогічна ситуація як фрагмент педагогічної діяльності. Майстерність учителя як уміння доцільно розв'язувати педагогічні задачі. 4. Вважається, що характерними ознаками педагога є усвідомлена система знань і особистісна забарвленість їх. Як Ви це розумієте? Читайте також:
|
||||||||
|