Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. Тести

1. Олігополія - це ринкова структура, в якій діє:

а) значне число конкуруючих фірм - виробників однорідної продукції;

б) значне число конкуруючих виробників диференційованої продукції;

в) незначне число конкуруючих фірм - виробників однорідної або диференційованої продукції;

г) незначне число конкуруючих виробників диференційованої продукції,

2. Олігополію відрізняють:

а) значні перешкоди до вступу в галузь;

б) диференційована продукція;

в) значне число невеликих фірм на ринку;

г) однорідна продукція.

3. Яка з наведених ознак характерна тільки для олігополії:

а) диференційована продукція;

б) всезагальна взаємозалежність фірм;

в) наявність бар'єрів до вступу в галузь;

г) нецінова конкуренція.

4. Аналіз олігополії порівняно з аналізом інших ринкових структур ускладнений тим, що:

а) число фірм в галузі настільки значне, що поведінку ринку точно передбачити неможливо;

б) граничний виторг і граничні витрати фірм на олігополістичному ринку не впливають на визначення оптимального обсягу випуску та ціни;

в) рішення фірм не завжди спрямовані на максимізацію економічного прибутку;

г) всезагальна взаємозалежність фірм і неможливість передбачити реакцію конкурентів посилюють фактор невизначеності.

5. У яких ринкових структурах продукт може бути диференційованим?

а) у досконалій конкуренції, монополістичній конкуренції та олігополії;

б) у монополістичній конкуренції та олігополії;

в) у досконалій конкуренції та олігополії;

г) у чистій монополії та олігополії.

6. Картель буде діяти успішніше, якщо:

а) попит на продукцію картелю є менш еластичним;

б) виробничі витрати фірм, що входять до картелю, приблизно однакові;

в) фірми-учасники виробляють приблизно однакову кількість продукції;

г) всі відповіді правильні.

7. Учасник картелю може збільшити свій прибуток у короткостроковому періоді, якщо:

а) збільшить обсяг випуску продукції понад встановлену квоту;

б) буде продавати свою продукцію за нижчими цінами;

в) встановить вищу ціну, ніж решта учасників картелю;

г) буде повністю дотримуватись умов картельної угоди.

8. У довгостроковому періоді:

а) фірми, які працюють в умовах досконалої конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток;

б) фірми, які працюють в умовах монополістичної конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток;

в) олігополісти та монополісти, як правило, отримують економічний прибуток;

г) всі відповіді правильні.

9. Галузь, що складається з 50 виробників диференційованої продукції, ринкова частка кожного з яких не перевищує 3%, належить до:

а) досконалої конкуренції;

б) монополістичної конкуренції;

в) олігополії;

г) монополії.

10. Основна характеристика монополістичної конкуренції полягає у тому, що:

а) фірми не можуть вільно входити в галузь і виходити з неї;

б) на ринку діє незначне число фірм;

в) фірми випускають диференційовану продукцію;

г) фірми не мають ніякого контролю над цінами.

11. Монополістична конкуренція поєднує значний розвиток конкуренції з незначною монопольною владою, які є наслідком відповідно:

а) диференціації продукції та високих бар'єрів до вступу в галузь;

б) абсолютно еластичного попиту на продукцію фірми та контролю над

цінами;

в) значного числа невеликих фірм та диференціації продукції;

г) вільного вступу в галузь та незначного числа фірм в галузі.

4. До монополістичної конкуренції слід віднести ринок:

а) губної помади; б) алюмінію; в) пшениці; г) електроенергії.

12. Монополістична конкуренція виникає на ринках товарів, де попит на продукцію фірми:

а) більш еластичний, ніж за умов монополії;

б) менш еластичний, ніж за умов досконалої конкуренції;

в) абсолютно еластичний;

г) правильні відповіді а) і б).

13. Еластичність попиту на продукцію монополістичного конкурента залежить від:

а) числа конкуруючих фірм в галузі;

б) результативності рекламної діяльності;

в) ступеня диференціації продукції;

г) всі відповіді правильні.

14. Спільним для ринків досконалої та монополістичної конкуренції є:

а) виробництво однорідної продукції;

б) нецінова конкуренція;

в) відсутність бар'єрів для вступу в галузь нових конкурентів;

г) нижча еластичність попиту на продукцію фірми, ніж за умов чистої

монополії.

15. Фірми на ринку монополістичної конкуренції мають обмежений контроль над цінами через:

а) наявність значного числа фірм - конкурентів;

б) відносно вільний вступ фірм в галузь і вихід з неї;

в) відносно малу ринкову частку окремої фірми;

г) всі відповіді правильні.

16. Модель монополістичної конкуренції характеризується тим, що:

а) крива попиту на продукцію фірми співпадає з кривою граничного ви-

торгу;

б) граничний виторг дорівнює ціні за всіх обсягів випуску;

в) крива попиту на продукцію фірми є спадною;

г) крива попиту на продукцію фірми є горизонтальною прямою.

17. Монополістичний конкурент максимізує прибуток або мінімізує збитки, виробляючи обсяг продукції, для якого:

а) граничний виторг дорівнює ціні;

б) граничний виторг дорівнює граничним витратам;

в) граничний виторг дорівнює середнім змінним витратам;

г) граничний виторг дорівнює середнім сукупним витратам.

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Беззондові (непрямі) тести.
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Відповіді на тести
  7. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  8. Відповіді на тести модуля ІІ.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 3335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.