МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. Тести1. Олігополія - це ринкова структура, в якій діє: а) значне число конкуруючих фірм - виробників однорідної продукції; б) значне число конкуруючих виробників диференційованої продукції; в) незначне число конкуруючих фірм - виробників однорідної або диференційованої продукції; г) незначне число конкуруючих виробників диференційованої продукції, 2. Олігополію відрізняють: а) значні перешкоди до вступу в галузь; б) диференційована продукція; в) значне число невеликих фірм на ринку; г) однорідна продукція. 3. Яка з наведених ознак характерна тільки для олігополії: а) диференційована продукція; б) всезагальна взаємозалежність фірм; в) наявність бар'єрів до вступу в галузь; г) нецінова конкуренція. 4. Аналіз олігополії порівняно з аналізом інших ринкових структур ускладнений тим, що: а) число фірм в галузі настільки значне, що поведінку ринку точно передбачити неможливо; б) граничний виторг і граничні витрати фірм на олігополістичному ринку не впливають на визначення оптимального обсягу випуску та ціни; в) рішення фірм не завжди спрямовані на максимізацію економічного прибутку; г) всезагальна взаємозалежність фірм і неможливість передбачити реакцію конкурентів посилюють фактор невизначеності. 5. У яких ринкових структурах продукт може бути диференційованим? а) у досконалій конкуренції, монополістичній конкуренції та олігополії; б) у монополістичній конкуренції та олігополії; в) у досконалій конкуренції та олігополії; г) у чистій монополії та олігополії. 6. Картель буде діяти успішніше, якщо: а) попит на продукцію картелю є менш еластичним; б) виробничі витрати фірм, що входять до картелю, приблизно однакові; в) фірми-учасники виробляють приблизно однакову кількість продукції; г) всі відповіді правильні. 7. Учасник картелю може збільшити свій прибуток у короткостроковому періоді, якщо: а) збільшить обсяг випуску продукції понад встановлену квоту; б) буде продавати свою продукцію за нижчими цінами; в) встановить вищу ціну, ніж решта учасників картелю; г) буде повністю дотримуватись умов картельної угоди. 8. У довгостроковому періоді: а) фірми, які працюють в умовах досконалої конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток; б) фірми, які працюють в умовах монополістичної конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток; в) олігополісти та монополісти, як правило, отримують економічний прибуток; г) всі відповіді правильні. 9. Галузь, що складається з 50 виробників диференційованої продукції, ринкова частка кожного з яких не перевищує 3%, належить до: а) досконалої конкуренції; б) монополістичної конкуренції; в) олігополії; г) монополії. 10. Основна характеристика монополістичної конкуренції полягає у тому, що: а) фірми не можуть вільно входити в галузь і виходити з неї; б) на ринку діє незначне число фірм; в) фірми випускають диференційовану продукцію; г) фірми не мають ніякого контролю над цінами. 11. Монополістична конкуренція поєднує значний розвиток конкуренції з незначною монопольною владою, які є наслідком відповідно: а) диференціації продукції та високих бар'єрів до вступу в галузь; б) абсолютно еластичного попиту на продукцію фірми та контролю над цінами; в) значного числа невеликих фірм та диференціації продукції; г) вільного вступу в галузь та незначного числа фірм в галузі. 4. До монополістичної конкуренції слід віднести ринок: а) губної помади; б) алюмінію; в) пшениці; г) електроенергії. 12. Монополістична конкуренція виникає на ринках товарів, де попит на продукцію фірми: а) більш еластичний, ніж за умов монополії; б) менш еластичний, ніж за умов досконалої конкуренції; в) абсолютно еластичний; г) правильні відповіді а) і б). 13. Еластичність попиту на продукцію монополістичного конкурента залежить від: а) числа конкуруючих фірм в галузі; б) результативності рекламної діяльності; в) ступеня диференціації продукції; г) всі відповіді правильні. 14. Спільним для ринків досконалої та монополістичної конкуренції є: а) виробництво однорідної продукції; б) нецінова конкуренція; в) відсутність бар'єрів для вступу в галузь нових конкурентів; г) нижча еластичність попиту на продукцію фірми, ніж за умов чистої монополії. 15. Фірми на ринку монополістичної конкуренції мають обмежений контроль над цінами через: а) наявність значного числа фірм - конкурентів; б) відносно вільний вступ фірм в галузь і вихід з неї; в) відносно малу ринкову частку окремої фірми; г) всі відповіді правильні. 16. Модель монополістичної конкуренції характеризується тим, що: а) крива попиту на продукцію фірми співпадає з кривою граничного ви- торгу; б) граничний виторг дорівнює ціні за всіх обсягів випуску; в) крива попиту на продукцію фірми є спадною; г) крива попиту на продукцію фірми є горизонтальною прямою. 17. Монополістичний конкурент максимізує прибуток або мінімізує збитки, виробляючи обсяг продукції, для якого: а) граничний виторг дорівнює ціні; б) граничний виторг дорівнює граничним витратам; в) граничний виторг дорівнює середнім змінним витратам; г) граничний виторг дорівнює середнім сукупним витратам.
Читайте також:
|
||||||||
|