МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа 2. Тести1. Олігополія - це ринкова структура, в якій діє: а) значне число конкуруючих фірм - виробників однорідної продукції; б) значне число конкуруючих виробників диференційованої продукції; в) незначне число конкуруючих фірм - виробників однорідної або диференційованої продукції; г) незначне число конкуруючих виробників диференційованої продукції, 2. Олігополію відрізняють: а) значні перешкоди до вступу в галузь; б) диференційована продукція; в) значне число невеликих фірм на ринку; г) однорідна продукція. 3. Яка з наведених ознак характерна тільки для олігополії: а) диференційована продукція; б) всезагальна взаємозалежність фірм; в) наявність бар'єрів до вступу в галузь; г) нецінова конкуренція. 4. Аналіз олігополії порівняно з аналізом інших ринкових структур ускладнений тим, що: а) число фірм в галузі настільки значне, що поведінку ринку точно передбачити неможливо; б) граничний виторг і граничні витрати фірм на олігополістичному ринку не впливають на визначення оптимального обсягу випуску та ціни; в) рішення фірм не завжди спрямовані на максимізацію економічного прибутку; г) всезагальна взаємозалежність фірм і неможливість передбачити реакцію конкурентів посилюють фактор невизначеності. 5. У яких ринкових структурах продукт може бути диференційованим? а) у досконалій конкуренції, монополістичній конкуренції та олігополії; б) у монополістичній конкуренції та олігополії; в) у досконалій конкуренції та олігополії; г) у чистій монополії та олігополії. 6. Картель буде діяти успішніше, якщо: а) попит на продукцію картелю є менш еластичним; б) виробничі витрати фірм, що входять до картелю, приблизно однакові; в) фірми-учасники виробляють приблизно однакову кількість продукції; г) всі відповіді правильні. 7. Учасник картелю може збільшити свій прибуток у короткостроковому періоді, якщо: а) збільшить обсяг випуску продукції понад встановлену квоту; б) буде продавати свою продукцію за нижчими цінами; в) встановить вищу ціну, ніж решта учасників картелю; г) буде повністю дотримуватись умов картельної угоди. 8. У довгостроковому періоді: а) фірми, які працюють в умовах досконалої конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток; б) фірми, які працюють в умовах монополістичної конкуренції, отримують нульовий економічний прибуток; в) олігополісти та монополісти, як правило, отримують економічний прибуток; г) всі відповіді правильні. 9. Галузь, що складається з 50 виробників диференційованої продукції, ринкова частка кожного з яких не перевищує 3%, належить до: а) досконалої конкуренції; б) монополістичної конкуренції; в) олігополії; г) монополії. 10. Основна характеристика монополістичної конкуренції полягає у тому, що: а) фірми не можуть вільно входити в галузь і виходити з неї; б) на ринку діє незначне число фірм; в) фірми випускають диференційовану продукцію; г) фірми не мають ніякого контролю над цінами. 11. Монополістична конкуренція поєднує значний розвиток конкуренції з незначною монопольною владою, які є наслідком відповідно: а) диференціації продукції та високих бар'єрів до вступу в галузь; б) абсолютно еластичного попиту на продукцію фірми та контролю над цінами; в) значного числа невеликих фірм та диференціації продукції; г) вільного вступу в галузь та незначного числа фірм в галузі. 4. До монополістичної конкуренції слід віднести ринок: а) губної помади; б) алюмінію; в) пшениці; г) електроенергії. 12. Монополістична конкуренція виникає на ринках товарів, де попит на продукцію фірми: а) більш еластичний, ніж за умов монополії; б) менш еластичний, ніж за умов досконалої конкуренції; в) абсолютно еластичний; г) правильні відповіді а) і б). 13. Еластичність попиту на продукцію монополістичного конкурента залежить від: а) числа конкуруючих фірм в галузі; б) результативності рекламної діяльності; в) ступеня диференціації продукції; г) всі відповіді правильні. 14. Спільним для ринків досконалої та монополістичної конкуренції є: а) виробництво однорідної продукції; б) нецінова конкуренція; в) відсутність бар'єрів для вступу в галузь нових конкурентів; г) нижча еластичність попиту на продукцію фірми, ніж за умов чистої монополії. 15. Фірми на ринку монополістичної конкуренції мають обмежений контроль над цінами через: а) наявність значного числа фірм - конкурентів; б) відносно вільний вступ фірм в галузь і вихід з неї; в) відносно малу ринкову частку окремої фірми; г) всі відповіді правильні. 16. Модель монополістичної конкуренції характеризується тим, що: а) крива попиту на продукцію фірми співпадає з кривою граничного ви- торгу; б) граничний виторг дорівнює ціні за всіх обсягів випуску; в) крива попиту на продукцію фірми є спадною; г) крива попиту на продукцію фірми є горизонтальною прямою. 17. Монополістичний конкурент максимізує прибуток або мінімізує збитки, виробляючи обсяг продукції, для якого: а) граничний виторг дорівнює ціні; б) граничний виторг дорівнює граничним витратам; в) граничний виторг дорівнює середнім змінним витратам; г) граничний виторг дорівнює середнім сукупним витратам.
Читайте також:
|
||||||||
|