МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження1. Олігополістичні галузі характеризуються нечисленністю фірм, кожна з яких контролює значну частку ринку. 2. Рішення одного олігополіста відносно ціни або обсягу виробництва не може суттєво вплинути на прибутки інших фірм галузі. 3. Основною причиною поширення олігополій є ефект масштабу, що створює високі бар'єри до вступу в галузь нових конкурентів. 4. Рівновага Неша є набором обраних стратегій, за якого вибір кожного учасника є оптимальним за вибору певних стратегій іншими учасниками. 5. Домінуюча стратегія полягає у прийнятті оптимального рішення одним учасником залежно від дій іншого. 7. Модель поведінки учасників таємних змов подібна до моделі поведінки монополії. 9. За рівноваги Курно фірми завжди поділяють ринок порівну. 10. Модель „ламаної кривої попиту" пояснює, чому олігополістичні ціни є негнучкими. 11. На олігополістичному ринку ціни є менш стійкими, ніж на конкурентному. 12. Олігополістична взаємозалежність фірм на ринку призводить до того, що одна з фірм стає домінуючою й ігнорує інтереси інших. 13. Утворення галузевого картелю дозволяє фірмам максимізувати сукупний прибуток подібно до монополії, проте якщо кожен олігополіст буде приймати рішення самостійно, обсяги випуску будуть вищими, а ціни — нижчими порівняно з монополією. 14. Картельні угоди нестійкі, оскільки домінуючою стратегією кожного учасника є порушення картельної угоди. 15. Конкуренція за умов олігополії є в більшій мірі ціновою, ніж неціновою. 16. Олігополія не є ефективною ринковою структурою, оскільки, як і монополія, породжує безповоротні суспільні втрати. 17. Монополістична конкуренція - це ринкова структура, в якій велике число невеликих фірм виробляють однорідну продукцію, яка не має близьких замінників. 18. Монополістична конкуренція поєднує значний розвиток конкуренції з незначною монопольною владою. 19. Монополістичний конкурент одночасно визначає обсяг випуску і ціну продукції. 20. Монополістичний конкурент визначає обсяг випуску за правилом Р=МС. 21. У роздрібній торгівлі ліками кожна аптека має невелику ринкову владу, але у довгостроковому періоді неспроможна отримувати економічний прибуток від своєї діяльності. 22. Більшість галузей монополістичної конкуренції не отримують високих прибутків, а вищі ціни на їх продукцію є одним з наслідків незадіяних надлишкових виробничих потужностей. 23. Галузі з монополістичною конкуренцією характеризуються великою кількістю фірм, кожна з яких виробляє відносно невеликий обсяг продукції. 24. Фірми за умов монополістичної конкуренції віддають перевагу неціновій конкуренції над ціновою. 25. Довгострокова рівновага монополістичного конкурента встановлюється на рівні Р=АС, отже, монополістична конкуренція забезпечує виробничу ефективність так само, як і досконала конкуренція. 26. У довгостроковому періоді на ринках з монополістичною конкуренцією встановлюються монопольні ціни (Р>МС), але фірми не отримують монопольних прибутків. 27. Диференціація продукції дозволяє монополістичним конкурентам набути обмеженого контролю над цінами на свою продукцію і є джерелом підвищення прибутковості фірм. 28. Якщо реклама кожної з фірм монополістичне конкурентної галузі нейтралізує вплив реклами конкурентів, попит на продукцію окремої фірми не зміниться, а середні сукупні витрати зростуть. 29. На відміну від конкурентної фірми, монополістичний конкурент може чинити вплив не тільки на пропонування, але й на попит на свою продукцію. 30. Реклама пристосовує продукт до смаків і попиту споживачів. 31. Диференціація продукції на монополістично конкурентних ринках укріплює ринкову владу фірми і водночас створює умови для її підриву.
Читайте також:
|
||||||||
|