Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проблемне завдання

Чи може скластися на ринку така ситуація, за якої „чистий монополіст” функціонує зі збитком? Як взагалі може скластися дана ситуація, якщо монополіст має владу над ціною? Як довго дана ситуація може тривати.

Тема 11. Олігополія та монополістична конкуренція (4 год.)

Питання:

1. Визначте основні ознаки олігополії.

2. Дослідіть основні моделі олігополії.

3. Охарактеризуйте ознаки і умови поширення монополістичної конкуренції.

4. Дослідіть ринкову поведінку монополістичного конкурента у короткостроковому та довгостроковому періодах.

Завдання:

- робота з тестами.

-виконання практичних завдань.

- дискусія по питанням поглибленого рівня.

- презентація аналітично-пошукових завдань.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 15,16.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 10.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 4.

4. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навч.літ-ри. – 2007. – Розділ 11

5. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 9.

6. Шкодіна І.В., Колісниченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС. 2004. – Тема 10.

7. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 11,12.

конспект лекцій.

 

Мета заняття :аналіз особливостей ринку олігополії та монополістичної конкуренції, їх різні моделі, процес визначення ціни, обсягу виробництва та рівноваги на олігополістичному ринку та ринку монополістичної конкуренції.

 

ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1. Олігополія з позиції теорії ігор. “Дилема ув’язнених” – приклад некооперативної гри з ненульовою сумою.

2. Моделі поведінки лідерів і аутсайдерів на олігопольних ринках гомогенних і гетерогенних благ.

3. Ігрові моделі поведінки олігополістів на ринку гетерогенного блага.

4. Порівняльна оцінка ефективності різних ринкових структур.

5. Нецінова конкуренція та диференціація продукту в умовах ринку монополістичної конкуренції.

6. Позитивні та негативні аспекти рекламної пропаганди товарів.

 

ПРАКТИКУМ


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 655

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 9. | Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.