МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо виконання та захисту контрольної та курсової робіт З дисципліни «Менеджмент» заочної та дистанційної форми навчання 7.050201 “Менеджмент організацій” Укладач доц. Зубко Т.Л. Київ 2014 I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ Предметом вивчення дисципліниє: - управлінські відносини у різноманітних сферах менеджменту; - система управління організаціями та підприємствами, її загальні методи закони, закономірності та принципи ефективного формування, функціонування та розвитку; - методи процесу прийняття управлінських рішень та коммунікацій в системі ефективного управління організацією. Метою вивчення навчальної дисципліниє: з'ясування фундаментальних понять менеджменту, його загальних функцій, відповідальності та етики у менеджменті; опанування основними термінами, категоріями та навичками управління на рівні їх тлумачення й відтворення для практичного застосування та втілення як у процесі навчання, так і майбутньої фахової діяльності. Завданнями навчальної дисципліни є формування наступних умінь: вміти описувати загальні властивості менеджменту, взаємозв'язок менеджменту з іншими дисциплінами, проводити класифікацію менеджменту; - вміти характеризувати школи наукового управління та особливості формування сучасної науки менеджменту в Україні, застосовувати закони, закономірності, принципи менеджменту для будь-якої організації; - уміти характеризувати різновиди організацій, застосовувати їх на практиці для організації діяльності підприємств, застосовувати механізм реалізації функцій менеджменту; - уміти здійснювати процес планування діяльності підприємств та свого власного життя, організовувати діяльність з проектування організаційних структур управління та делегування повноважень і відповідальності; - уміти оцінювати мотиваційну силу згідно теорій мотивацій, розуміти значення людського фактору в управлінні, здійснювати контроль та регулювання у менеджменті; - уміти здійснювати процес прийняття управлінських рішень різноманітними методами у різноманітних ситуаціях та характеризувати форми впливу влади, типології лідерів, континіум стилів керівництва, та особливості національних систем керівництва, розвивати в собі необхідні риси, властиві лідеру та менеджеру; - уміти оцінювати переваги та недоліки соціальної відповідальності та етики, характеризувати зміст юридичної відповідальності, моделювати процес організаційних перетворень, оцінювати важливість змін для організацій. Читайте також:
|
||||||||
|