Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

— Що називають горизонтом?

— Що називається лінією горизонту?

— Коли більше розширюється горизонт? Чому?

— Що означає орієнтуватися на місцевості?

— Як визначити сторони горизонту за Сонцем?

— Які предмети знаходяться від вас у напрямі на північ? На південь? Схід? Захід?

2. Індивідуальне опитування.

1-ий учень. Розповісти, яка місцевість називається відкритою; накреслити основні та проміжні сторони горизонту.

2-ий учень. Визначити сторони горизонту за компасом, розповісти про будову компаса.

3-ий учень. Розповісти, що означає орієнтуватися на місцевості, для чого це потрібно вміти. Визначити сторони горизонту за Сонцем.

3. Самостійна робота. (Вчитель ставить запитання, учні у своїх зошитах записують відповіді.)

— З яких частин складається компас?

— Як визначити сторони горизонту за компасом?

— У якому напрямі від школи знаходиться магазин, кінотеатр, твій будинок?

— Стань опівдні до Сонця так, щоб воно було праворуч від тебе. Яка сторона горизонту буде перед тобою?

— У якому напрямку повертатимуться додому школярі з поля, що знаходиться на північ від їхнього села?

— На екскурсію до лісу учні йшли спочатку на північ, потім — на схід, далі — на південний схід. У яких напрямках повертатимуться?

— Як визначити сторони горизонту за Сонцем (Пн. і Пд.)?

— Яка проміжна сторона горизонту протилежна Пн. Зх., яка — Пд. Зх.?

III. Актуалізація опорних знань.

— Якщо ми покладемо свою руку на парту і подивимося на неї зверху, що ми будемо бачити?

— А коли ми бачимо предмети далеко від себе, то якими вони нам здаються?

— Якщо ми малюємо великі або маленькі предмети на аркуші паперу, то ми їх зображуємо в таких розмірах, якими вони є насправді?

Наприклад: автомобіль, мурашка.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

— Сьогодні на уроці ми довідаємося, що називається планом у природознавстві, навчимося креслити план найпростіших предметів, місцевості, вивчимо умовні знаки, які знаходяться на плані.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 2066

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріал для вчителя. | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.