Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

— Що називають горизонтом?

— Що називається лінією горизонту?

— Коли більше розширюється горизонт? Чому?

— Що означає орієнтуватися на місцевості?

— Як визначити сторони горизонту за Сонцем?

— Які предмети знаходяться від вас у напрямі на північ? На південь? Схід? Захід?

2. Індивідуальне опитування.

1-ий учень. Розповісти, яка місцевість називається відкритою; накреслити основні та проміжні сторони горизонту.

2-ий учень. Визначити сторони горизонту за компасом, розповісти про будову компаса.

3-ий учень. Розповісти, що означає орієнтуватися на місцевості, для чого це потрібно вміти. Визначити сторони горизонту за Сонцем.

3. Самостійна робота. (Вчитель ставить запитання, учні у своїх зошитах записують відповіді.)

— З яких частин складається компас?

— Як визначити сторони горизонту за компасом?

— У якому напрямі від школи знаходиться магазин, кінотеатр, твій будинок?

— Стань опівдні до Сонця так, щоб воно було праворуч від тебе. Яка сторона горизонту буде перед тобою?

— У якому напрямку повертатимуться додому школярі з поля, що знаходиться на північ від їхнього села?

— На екскурсію до лісу учні йшли спочатку на північ, потім — на схід, далі — на південний схід. У яких напрямках повертатимуться?

— Як визначити сторони горизонту за Сонцем (Пн. і Пд.)?

— Яка проміжна сторона горизонту протилежна Пн. Зх., яка — Пд. Зх.?

III. Актуалізація опорних знань.

— Якщо ми покладемо свою руку на парту і подивимося на неї зверху, що ми будемо бачити?

— А коли ми бачимо предмети далеко від себе, то якими вони нам здаються?

— Якщо ми малюємо великі або маленькі предмети на аркуші паперу, то ми їх зображуємо в таких розмірах, якими вони є насправді?

Наприклад: автомобіль, мурашка.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

— Сьогодні на уроці ми довідаємося, що називається планом у природознавстві, навчимося креслити план найпростіших предметів, місцевості, вивчимо умовні знаки, які знаходяться на плані.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріал для вчителя. | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.