Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матеріал для вчителя.

Компас відіграв велику роль в історії людства. Він з'явився приблизно у II столітті нашої ери, коли люди навчилися намагнічувати залізо. Історики стверджують, що це відбулося у Китаї, а в Європі компас стали використовувати лише у XII — XIII століттях. Наприклад, у 1198 році англійський вчений Олександр Неккем у своїй книзі описав мореплавну голку. Але це не означає, що європейці не користувалися компасом раніше.

Просто у літературу відомості про це потрапили значно пізніше, тому що моряки довгі роки приховували застосування компаса. Причини, що пояснюють це, прості: моряки-католики боялися, що їх можуть звинуватити у чаклунстві.

Правила користування компасом.

1. Не слід користуватися ним поблизу металевих предметів.

2. Щоб кінці стрілки не псувалися, її треба фіксувати за допомогою аретира.

3. Для зарядки частин компаса, які світяться (щоб було краще видно у темряві), його тримають у робочому стані відкритим протягом 15-20 хв при яскравому освітленні.

4. Не можна працювати з компасом під час грози, поблизу ліній електропередач, електричних приладів і залізної дороги. Вони впливають на точність його показів.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Як зображують місцевість на плані.

Мета. Сформувати поняття про план і масштаб; навчити креслити план найпростіших предметів, читати план та обчислювати відстані між предметами,користуючись умовними знаками і масштабом; продовжити формувати уміння орієнтуватися за Сонцем і компасом; розвивати спостережливість, уяву, уявлення, мислення; виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання. Компас, сірникові коробки, лінійки, олівці, гумки, таблиці із зображенням місцевості, сантиметрові стрічки.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Нематеріальні активи
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.