— Поясніть, як міркували при знаходженні добутків 1200 • 4 і 7000 • 4.
б) Бесіда – пояснення випадків множення багатоцифрового числа, яке закінчується кількома нулями.
3. Первинне закріплення. Виконання вправи № 449.
Першу частину вправи пояснюють усно. Другу частину виконують письмово з коментуванням біля дошки.
Фізкультхвилинка.
III. Розвиток математичних знань.
1. Виконання завдання № 450 (самостійно).
2. Виконання вправи № 451.
На перше та друге запитання учні дають відповіді усно, а на третє — письмово.
(а) 480 : 30 = 16 (к.) — замінює одна корова;
б) 30 • 5 + 40 • 4 = 310 (кг) — маса 5 кіз і 4 овець разом.)
3. Розв'язування задачі № 452.
— Що треба знати, аби дати відповідь на запитання задачі?
((20 + 24) · 5 = 220(с.))
4. Задача № 453* (з логічним навантаженням). Вивчивши задачу та розглянувши малюнки, вміщені у підручнику, учні роблять висновок, що лілії тримає Мальва, маргаритки — Лілія, а мальви — Маргарита.