Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча вправа.

а) Виконання завдання № 447.

б) 10 · 100; 200 · 20; 450 · 2;

900 · 3; 130 · 5; 100 · 100.

2. Пояснення.

а) Вправа № 448.

— Поясніть, як міркували при знаходженні добутків 1200 • 4 і 7000 • 4.

б) Бесіда – пояснення випадків множення багатоцифрового числа, яке закінчується кількома нулями.

3. Первинне закріплення. Виконання вправи № 449.

Першу частину вправи пояснюють усно. Другу частину виконують письмово з коментуванням біля дошки.

Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних знань.

1. Виконання завдання № 450 (самостійно).

2. Виконання вправи № 451.

На перше та друге запитання учні дають відповіді усно, а на третє — письмово.

(а) 480 : 30 = 16 (к.) — замінює одна корова;

б) 30 • 5 + 40 • 4 = 310 (кг) — маса 5 кіз і 4 овець разом.)

3. Розв'язування задачі № 452.

— Що треба знати, аби дати відповідь на запитання задачі?

((20 + 24) · 5 = 220(с.))

4. Задача № 453* (з логічним навантаженням). Вивчивши задачу та розглянувши малюнки, вміщені у підручнику, учні роблять висновок, що лілії тримає Мальва, маргаритки — Лілія, а мальви — Маргарита.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція і закріплення знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.