Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Завдання для опитування.

а) Закінчити розв'язування прикладів.

80016 Í 5 = 160009 Í 3 = 100027 Í 6 =

(400080; 480027; 600162.)

б) Скласти задачу за скороченим записом і розв'язати її.

Рухомий об'єкт Швидкість Час Відстань
Вертоліт Літак 210 км/год 485 км/год 4 год 2 год на ?

(Розв'язання: 485 · 2 – 210 · 4= 130(км))

в) Змінити одне із чисел в умові попередньої задачі так, щоб її можна було розв'язати за схемою: (o — o) • o = o (Наприклад, (485 – 210) • 2.)

3. Картки для опитування.

№ 1.

1) Обчисли письмово.

3007 – 6; 10508 – 9; 4001 – 5. (18042; 94572; 20005.)

2) Розв'яжи задачу.

Велосипедист за вітром їхав зі швидкістю 15 км/год і проїхав 45 км. Цю відстань проти вітру він проїхав зі швидкістю 9 км/год. На скільки більше часу витратив велосипедист, коли їхав проти вітру?

Вказівка. Пригадай, як за відстанню і швидкістю знайти час.

(Розв'язання: 45 : 9 – 45 : 15 = 2 (год).)

№ 2.

1) Обчисли письмово.

20208 – 5; 3017 – 7; 19007 – 5. (101040; 21119; 95035.)

2) Розв'яжи задачу.

За течією катер пройшов 150 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії цю саму відстань він пройшов зі швидкістю 25 км за годину. Скіль­ки часу затратив катер на всю подорож?

(Розв'язання: 150: ЗО + 150: 25 = 11 (год).)

4. Усні обчислення.

а)

б) Задачі.

• У ящику 18 кг лимонів. Скільки кілограмів лимонів у 7 таких ящи­ках? (126 кг)

• На скільки днів вистачить 1 кг цукру, коли щодня витрачати по 50 г? (На 20 днів.)

• На скільки днів вистачить 1 кг чаю, коли щодня витрачати по 5 г? (На 200 днів.)

• Маса порожнього товарного вагона 9 т, а тепловоза — 100 т. Знайти масу порожнього товарного потяга, який складається із 30 вагонів. (370 т)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.044 сек.