МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Підготовча вправа (№ 440). 2. Пояснення множення на одноцифрове число 3. Первинне закріплення. Виконання вправи №441 (коментовано) III. Розвиток математичних знань. 1. Виконання завдання № 442. — Назвіть серед поданих чисел парні. Парні числа збільшити у 6 разів, а непарні — зменшити на 6. 2. Розв'язування задач. а) Задача № 443. Учні ознайомлюються зі змістом задачі. Повторюють її за скороченим записом. В. — к по 1224 м. ? М. - с по 208 м. Складають план розв'язування задачі і самостійно записують розв'язання. б) Задача № 444. Задачу розв'язують двома способами. (1-й спосіб: 27-3- 18-3 = 27(км); 2-й спосіб: (27 - 18) -3 = 27 (км).) в) Творча робота над задачею. — Дізнайтеся, яка відстань буде між катером і буксиром, якщо швидкість катера збільшиться на 3 км/год. ((27 + 3) • 3 - 18 • 3 = 36 (км)) IV. Підсумок уроку. — Обчисліть. 200104 Í 6 = (=1200624) № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № уроку_______ Дата_________ Тема. Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) (№№ 447-455). Мета. Ознайомити учнів із способом письмового множення круглих чисел; підготувати учнів до тематичного опитування; провести підготовчу роботу до розв'язування задач на спільну роботу. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки для опитування. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|