МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Підготовча вправа (№ 440). 2. Пояснення множення на одноцифрове число 3. Первинне закріплення. Виконання вправи №441 (коментовано) III. Розвиток математичних знань. 1. Виконання завдання № 442. — Назвіть серед поданих чисел парні. Парні числа збільшити у 6 разів, а непарні — зменшити на 6. 2. Розв'язування задач. а) Задача № 443. Учні ознайомлюються зі змістом задачі. Повторюють її за скороченим записом. В. — к по 1224 м. ? М. - с по 208 м. Складають план розв'язування задачі і самостійно записують розв'язання. б) Задача № 444. Задачу розв'язують двома способами. (1-й спосіб: 27-3- 18-3 = 27(км); 2-й спосіб: (27 - 18) -3 = 27 (км).) в) Творча робота над задачею. — Дізнайтеся, яка відстань буде між катером і буксиром, якщо швидкість катера збільшиться на 3 км/год. ((27 + 3) • 3 - 18 • 3 = 36 (км)) IV. Підсумок уроку. — Обчисліть. 200104 Í 6 = (=1200624) № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № 1 1) Обчисли. 13208 · 5 6117 · 7 2) Розв'яжи задачу. Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год? № 2 1) Обчисли. 18304 · 6 8239 · 4 2) Розв'яжи задачу. Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? № уроку_______ Дата_________ Тема. Множення чисел, які закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підготовчі) (№№ 447-455). Мета. Ознайомити учнів із способом письмового множення круглих чисел; підготувати учнів до тематичного опитування; провести підготовчу роботу до розв'язування задач на спільну роботу. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки для опитування. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|