Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Завдання для опитування.

а) Закінчити розв'язування прикладів.

2806 Í = 11507 Í 2 = 15633 Í 4 =

б) Розв'язати задачу.

За течією катер пройшов 120 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії цю саму відстань він пройшов зі швидкістю 20 км за годину. Скільки всього часу потрібно було катерові, щоб подолати відстань туди і назад?

(120 : 30 + 120 : 20 = 10 (год))

3. Картки для опитування.

№ 1

1) Обчисли.

13208 · 5 6117 · 7

(66040; 42819.)

2) Розв'яжи задачу.

Потяг проїхав 480 км зі швидкістю 60 км/год. Який шлях він пройде за той самий час, якщо рухатиметься зі швидкістю 70 км/год?

(Розв'язання: 70 • (480 : 60) = 560 (км).)

№ 2

1) Обчисли.

18304 · 6 8239 · 4

(109824; 32956)

2) Розв'яжи задачу.

Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль руха­ється втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля? (Розв'язання: 225 : 3 = 75 (км/год).)

4. Усні обчислення.

а) Виконання вправи № 439.

б) Задачі.

• Заєць стрибнув 6 разів, по 4 м кожного разу. Вовк таку відстань подолав за 3 стрибки. Якої довжини стрибок у Вовка? (4 · 6 : 3 = 8 (м))

• Вовк і Заєць — сусіди по дачі. Довжина межі між дачами 24 м. Свою сторону Заєць відгородив парканом, закопуючи через кожні 4 м стовпець. Скільки всього знадобилося стовпців? (7 стовпців.)

• На одну шальку терезів Заєць поклав цеглину, а на другу — такої цеглини і дві гирі: 1 кг і 500 г. Терези зрівноважені. Знайдіть масу цеглини.

(Відповідь: 3 кг.)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.