Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Підсумок уроку.

— Розв'яжіть приклади письмово.

19500 • 4; 38000 • 6. (78000; 228000.)


№ 1.

1) Обчисли письмово.

3007 – 6; 10508 – 9; 4001 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

Велосипедист за вітром їхав зі швидкістю 15 км/год і проїхав 45 км. Цю відстань проти вітру він проїхав зі швидкістю 9 км/год. На скільки більше часу витратив велосипедист, коли їхав проти вітру?

Вказівка. Пригадай, як за відстанню і швидкістю знайти час.

№ 2.

1) Обчисли письмово.

20208 – 5; 3017 – 7; 19007 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

За течією катер пройшов 150 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії цю саму відстань він пройшов зі швидкістю 25 км за годину. Скіль­ки часу затратив катер на всю подорож?

№ 1.

1) Обчисли письмово.

3007 – 6; 10508 – 9; 4001 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

Велосипедист за вітром їхав зі швидкістю 15 км/год і проїхав 45 км. Цю відстань проти вітру він проїхав зі швидкістю 9 км/год. На скільки більше часу витратив велосипедист, коли їхав проти вітру?

Вказівка. Пригадай, як за відстанню і швидкістю знайти час.

№ 2.

1) Обчисли письмово.

20208 – 5; 3017 – 7; 19007 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

За течією катер пройшов 150 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії цю саму відстань він пройшов зі швидкістю 25 км за годину. Скіль­ки часу затратив катер на всю подорож?

№ 1.

1) Обчисли письмово.

3007 – 6; 10508 – 9; 4001 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

Велосипедист за вітром їхав зі швидкістю 15 км/год і проїхав 45 км. Цю відстань проти вітру він проїхав зі швидкістю 9 км/год. На скільки більше часу витратив велосипедист, коли їхав проти вітру?

Вказівка. Пригадай, як за відстанню і швидкістю знайти час.

№ 2.

1) Обчисли письмово.

20208 – 5; 3017 – 7; 19007 – 5.

2) Розв'яжи задачу.

За течією катер пройшов 150 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії цю саму відстань він пройшов зі швидкістю 25 км за годину. Скіль­ки часу затратив катер на всю подорож?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Тематичне опитування. Контроль навчальних досягнень учнів з те­ми "Взаємозв'язки між величинами "відстань", "швидкість", "час". Множення багатоцифрових чисел". Комбінована контрольна робота.

Мета. Перевірити знання взаємозв'язків між величинами "відстань", "швидкість", "час" та вміння виконувати дії з іменованими чис­лами, а також множити багатоцифрові числа на одноцифрове, зна­ходити периметр геометричних фігур.

Варіант 1

1. Розв'язати задачу.

По шосе автомобіль проїхав 292 км за 4 години, а по ґрунтовій доро­зі — 76 км за 2 години. На скільки кілометрів швидкість автомобіля по шосе була більша, ніж по ґрунтовій дорозі?

2. Обчислити.

800 – 540 : 9 · 7 65300 · 7

6т47кг – 3т400 кг 28936 · 4

56000 + 4072 • 5 - 20360 9048 • 5

3. Розв'язати задачу.

Сторона одного квадрата 8 см, а другого — у 2 рази довша. Знайти периметр другого квадрата.

Розв'язання

1. 292 : 4 – 76 : 2 = 35 (км/год)

2. 800 – 540 : 9 · 7 = 380;

56000 + 4072 • 5 – 20360 = 56000;

6 т 47 кг – 3 т 400 кг = 2 т 647 кг;

65300 · 7 = 457100;

28936 · 4= 115744;

9048 • 5 = 45240.

3. (8 • 2) • 4 = 64 (см)


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.