V. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником.
Опрацювання статті "Як орієнтуватися на місцевості".
2. Відповіді на запитання.
— Що таке горизонт? Що таке лінія горизонту?
— Що таке "відкрита місцевість"?
— Коли горизонт розширюється?
— Назвіть основні і проміжні сторони горизонту.
— Як визначити сторони горизонту за Сонцем?
— З яких частин складається компас?
— Як визначити сторони горизонту за допомогою компаса?
3. Робота в зошитах з друкованою основою
VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Чому горизонт має форму круга, а не іншої геометричної фігури?
— Чому не можна дійти до лінії горизонту?
— Чому важливо вміти орієнтуватися на місцевості?
— Люди яких професій постійно користуються компасом?
VII. Домашнє завдання.
Опрацювати статтю "Як орієнтуватися на місцевості". Навчитися за допомогою компаса визначати сторони горизонту.
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|