Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Як орієнтуватися на місцевості".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке горизонт? Що таке лінія горизонту?

— Що таке "відкрита місцевість"?

— Коли горизонт розширюється?

— Назвіть основні і проміжні сторони горизонту.

— Як визначити сторони горизонту за Сонцем?

— З яких частин складається компас?

— Як визначити сторони горизонту за допомогою компаса?

3. Робота в зошитах з друкованою основою

VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Чому горизонт має форму круга, а не іншої геометричної фігури?

— Чому не можна дійти до лінії горизонту?

— Чому важливо вміти орієнтуватися на місцевості?

— Люди яких професій постійно користуються компасом?

VII. Домашнє завдання.

Опрацювати статтю "Як орієнтуватися на місцевості". Навчитися за допомогою компаса визначати сторони горизонту.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | Матеріал для вчителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.