МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.І. Пояснення вчителя. а) 4 год 38 хв 3 год 29 хв 7 год 67 хв 8 год 07 хв 6) 8 год 12 хв — 5 год 45 хв = 2 год 27 хв 2. Закріплення вивченого. а) Вправи 1012-1013. б) Вправа 1014. Один приклад на додавання і один на віднімання виконати із записом на дошці, решту — самостійно. (Відповідь: 25 год 05 хв; 36 хв 15 с; 4 год 54 хв; 2 доби 12 год.) III. Розвиток математичних знань. 1. Задачу № 1015 виконати колективно. 2. Задачу № 1016 учні виконують самостійно. (Відповідь: 33 год 20 хв.) Учням із початковим рівнем знань вчитель надає допомогу під час складання виразу. 70000 : (90 : 6 + 80 : 4) = 2000 хв = 33 год 20 хв IV. Підсумок уроку. 1 год 50 хв + 1 год 20 хв (3 год 10 хв) 2 год — 20 хв (1 год 40 хв) Картка 1 1) Два пароплави вийшли одночасно назустріч один одному з двох пристаней і зустрілися через 10 год, причому швидкість першого пароплава на 6 км/год більша, ніж другого. Скільки кілометрів пройшов кожний пароплав, якщо відстань між пристанями 380 км? Картка 2 1) Двома однаковими косарками за 6 год скосили 36 га трави. Скільки гектарів трави можна скосити трьома такими косарками за 8 год? Склади вираз за схемою. o : o : o • o • o 2) 27 діб 18 год = o год Картка 1 1) Два пароплави вийшли одночасно назустріч один одному з двох пристаней і зустрілися через 10 год, причому швидкість першого пароплава на 6 км/год більша, ніж другого. Скільки кілометрів пройшов кожний пароплав, якщо відстань між пристанями 380 км? Картка 2 1) Двома однаковими косарками за 6 год скосили 36 га трави. Скільки гектарів трави можна скосити трьома такими косарками за 8 год? Склади вираз за схемою. o : o : o • o • o 2) 27 діб 18 год = o год Картка 1 1) Два пароплави вийшли одночасно назустріч один одному з двох пристаней і зустрілися через 10 год, причому швидкість першого пароплава на 6 км/год більша, ніж другого. Скільки кілометрів пройшов кожний пароплав, якщо відстань між пристанями 380 км? Картка 2 1) Двома однаковими косарками за 6 год скосили 36 га трави. Скільки гектарів трави можна скосити трьома такими косарками за 8 год? Склади вираз за схемою. o : o : o • o • o 2) 27 діб 18 год = o год Картка 1 1) Два пароплави вийшли одночасно назустріч один одному з двох пристаней і зустрілися через 10 год, причому швидкість першого пароплава на 6 км/год більша, ніж другого. Скільки кілометрів пройшов кожний пароплав, якщо відстань між пристанями 380 км? Читайте також:
|
||||||||
|