МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Картка 21) Двома однаковими косарками за 6 год скосили 36 га трави. Скільки гектарів трави можна скосити трьома такими косарками за 8 год? Склади вираз за схемою. o : o : o • o • o 2) 27 діб 18 год = o год
№ уроку_______ Дата_________ Тема. Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Задачі на знаходження числа за двома різницями та на знаходження середнього арифметичного (№№ 1019-1028). Мета. Вчити учнів розв'язувати задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями та на знаходження середнього арифметичного. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. 1) 5 хв – 5 с (4 хв 55 с); 4 хв – 1 с (3 хв 59 с); 4 год — 1 год 10 хв (2 год 50 хв); 2 год - 40 хв (1 год 20 хв); 10 р. – 10 міс. (9 р. 2 міс.) 2) Скільки років у трьох століттях? У десяти століттях? У двадцяти століттях? Скільки місяців має півроку? Півтора року? Два з половиною роки? 3) Столиця України — місто Київ — був заснований у 482 році, місти Тернопіль — у 1540 році, місто Львів — у 1256 році. В яких століттях відбулися ці події? 2. Завдання для опитування. 1) 5 років 8 міс. + 11 років 9 міс. 14 год 12 хв — 6 год 43 хв 2) Складіть задачу за коротким записом і розв'яжіть її діями з поясненням.
(Відповідь: 140 деталей, 160 деталей.) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Задачу № 1021 розв'язати колективно з використанням годинникового циферблата. (Відповідь: 12год). 2. Пояснення вчителя визначення тривалості події за № 1022. 3. Задачу № 1023 учнів виконують коментовано. (Відповідь: 8 год 21 хв.) 4. Задача № 1024. Діти самостійно читають умову задачі і мовчки розглядають короткий запис. Учні з високим і достатнім рівнем знань розв'язують задачу самостійно, решта — під контролем вчителя складають план розв'язання задачі, після чого самостійно записують її розв'язання. (Відповідь: 444 кг і 276 кг) 5. Повторення способу знаходження середньої врожайності (масу пшениці, зібраної з усього поля, поділити на площу цього поля). Задачу учні виконують самостійно складанням виразу. (30 • 36 + 40 • 4) : (36 +4) «31 (ц) III. Підсумок уроку. 3 год 50 хв + 2 год 10 хв (6 год) 3 год 50 хв — 2 год 10 хв (1 год 40 хв) № уроку_______ Дата_________ Тема. Розв'язування задач на час. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 1029-1040). Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на час. Закріплювати вміння учнів розв'язувати складені задачі, які включають знаходження дробу від числа та задачі на знаходження середнього арифметичного. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||
|