Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 2

1) Двома однаковими косарками за 6 год скосили 36 га трави. Скільки гектарів трави можна скосити трьома такими косарками за 8 год? Склади вираз за схемою.

o : o : o • o • o

2) 27 діб 18 год = o год

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Задачі на знаходження числа за двома різницями та на знаходжен­ня середнього арифметичного (№№ 1019-1028).

Мета. Вчити учнів розв'язувати задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями та на знаходжен­ня середнього арифметичного.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) 5 хв – 5 с (4 хв 55 с); 4 хв – 1 с (3 хв 59 с);

4 год — 1 год 10 хв (2 год 50 хв); 2 год - 40 хв (1 год 20 хв);

10 р. – 10 міс. (9 р. 2 міс.)

2) Скільки років у трьох століттях? У десяти століттях? У двадцяти століттях? Скільки місяців має півроку? Півтора року? Два з половиною роки?

3) Столиця України — місто Київ — був заснований у 482 році, місти Тернопіль — у 1540 році, місто Львів — у 1256 році. В яких століттях відбулися ці події?

2. Завдання для опитування.

1) 5 років 8 міс. + 11 років 9 міс. 14 год 12 хв — 6 год 43 хв

2) Складіть задачу за коротким записом і розв'яжіть її діями з пояс­ненням.

  Норма виробітку Кількість годин Кількість деталей
I слюсар   II слюсар   однакова 7 год   8 год ? ?

(Відповідь: 140 деталей, 160 деталей.)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Задачу № 1021 розв'язати колективно з використанням годинникового циферблата.

(Відповідь: 12год).

2. Пояснення вчителя визначення тривалості події за № 1022.

3. Задачу № 1023 учнів виконують коментовано.

(Відповідь: 8 год 21 хв.)

4. Задача № 1024.

Діти самостійно читають умову задачі і мовчки розглядають короткий запис. Учні з високим і достатнім рівнем знань розв'язують задачу само­стійно, решта — під контролем вчителя складають план розв'язання за­дачі, після чого самостійно записують її розв'язання. (Відповідь: 444 кг і 276 кг)

5. Повторення способу знаходження середньої врожайності (масу пше­ниці, зібраної з усього поля, поділити на площу цього поля). Задачу учні виконують самостійно складанням виразу.

(30 • 36 + 40 • 4) : (36 +4) «31 (ц)

III. Підсумок уроку.

3 год 50 хв + 2 год 10 хв (6 год)

3 год 50 хв — 2 год 10 хв (1 год 40 хв)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Розв'язування задач на час. Складені задачі, які включають знахо­дження дробу від числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 1029-1040).

Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на час. Закріп­лювати вміння учнів розв'язувати складені задачі, які включають знаходження дробу від числа та задачі на знаходження середнього арифметичного.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 718

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | I. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.