Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя. (ділення на двоцифрове число)

2. Закріплення вивченого матеріалу.

а) Вправа 893.

Значення першого виразу знайти із записом на дошці, наступні два — коментовано з детальним поясненням, останні два — самостійно. (234; 43; 331; 46; 329)

Для учнів з високим рівнем знань додатково.

372 951 : 57 (6 543) і 127 656 : 24 (5 319)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Задача 894.

Коротко задачу можна записати так.

Вантажність самоскида К-сть самоскидів К-сть рейсів Всього щебеню
12 т ? 1932 т

Перший спосіб розв 'язання. 1932 : (12 • 7) = 1932 : 84 = 23 (рейси)

Другий спосіб. 1932 : 7 : 12 = 276 : 12 = 23 (рейси)

— Порівняйте обидва вирази. 1932 : (12 • 7) = 1932 : 7 : 12

— Яке математичне правило вони ілюструють? (Ділення числа на добуток.) Але це правило має ще третій спосіб.

1932 : 12 : 7 = 161 : 7 = 23 (рейси)

— Що одержимо, коли 1932 : 12? (12 вмішується у 1932 161 раз. Потрібно 161 машину, щоб за 1 рейс перевезти увесь щебінь. А якщо у нас 7 машин, то кожній з них доведеться зробити не по одному, а по 161: 7 = 23 рейси.)

2. Задачу № 895 учні розв'язують самостійно.

(24 • 25 + 32 • 15) : (25 + 15) = 24 (ц)

3. Вправу № 896 виконати колективно.

— Розглянемо нерівність, порівнюючи її з аналогічним рівнянням.

200 – х = 42 коли х = 158, то 200 – х= 42.

200 — х > 42

Щоб вираз 200 — х був більший, ніж 42, потрібно щоб х < 158. Найбільшим значенням невідомого х є число 157.

IV. Підсумок уроку.

— Скільки цифр матиме частка чисел 40 758 і 58; 127 656 і 24; 372 951 і 57?

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Перевірка ділення множенням. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 899-906).

Мета. Вправляти учнів у виробленні навичок ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння учнів виконувати пере­вірку дії ділення множенням. Закріплювати вміння учнів розв'я­зувати задачі на знаходження середнього арифметичного.

Зміст уроку

I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Вправа 899.

2) Яке число треба помножити на 16, щоб одержати 96? (6) На яке число треба поділити 90, щоб одержати 15? (6) Яке число треба поділити на 12, щоб одержати 5? (60)

3) Оленка знімала покази термометра 3 дні. Першого дня було 4°С, другого 5°С, а третього 9°С тепла. Знайти середню температуру повітря за ці дні. (4 + 5 + 9) : 3 = 6 (градусів)

2. Завдання для опитування (диференційоване).

Картка 1 (для учнів із високим і достатнім рівнем знань)

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са. (67 км/год)

(82 • 2 + 70 • 4 + 60 • 6) : (2 + 4 + 6) = 67 (км/год)

Картка 2(для учнів із середнім і початковим рівнем знань)

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна. (Відповідь: 39 ц)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 955

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст уроку | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.