Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Вправа 900.

Перший вираз обчислити з записом на дошці та детальним пояснен­ням, другий — коментовано (з перевіркою множенням), а третій — са­мостійно. (384, 527, 468.)

2. Вправу 901 виконати самостійно з наступною перевіркою. (396)

3. Задачу № 902 розглянути усно.

4. Задачу № 903 розв'язати самостійно складанням виразу.

(30 • 3 + 50 • 2) : (3 + 2) = 38 (кг)

5. Задачу № 904 розглянути колективно.

Отже, на стовпі будуть покази 144 + 34 = 178 і 306 - 34 = 272.

ІІІ. Підсумок уроку.

За першу годину автомобіль проїхав 80 км, а за другу — 70 км. З якою середньою швидкістю їхав автомобіль? ((80 + 70) : 2 = 75 км/год)


Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.

Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

Картка 1

Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год, 4 год — зі швидкістю 70 км/год і 6 год — зі швидкістю 60 км/год. Знайди середню швидкість руху автобу­са.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 885

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.