Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 2

З кожних 28 га поля зібрали по 38 ц зерна, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню урожайність зерна.

№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 907—914).

Мета. Вчити учнів у ході ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка цифру частки шукати способом добору. Закріплювати вмін­ня учнів розв'язувати задачі на знаходження середнього арифме­тичного.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.