І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
1) Обчислити зручним способом.
26 · 25 · 4 (2600); 20 · 19 · 5 (1900);
8 · 145 · 125 · 2 (290000); 33 · 125 · 8 · 3 (99000).
2) Гра "Хто швидше?"
На дошці — малюнок. Учні по черзі повинні знайти середнє арифметичне чисел, розміщених на сходинці, і записати результат під відповідною сходинкою.
3) Довжина прямокутника 4 м, ширина — 3 м. Знайти ширину другого прямокутника з такою самою площею, довжина якої 6 м. (2 м)
2. Завдання для опитування (за варіантами).
Варіант 1
1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 (26)
2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. (68 км/год)
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|