МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 21. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 (344) 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. (92 км/год) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя на прикладі 7248 : 16. 2. Закріплення вивченого. а) Вирази 1748 : 19 і 1122 : 17 виконати із записом на дошці і детальним поясненням. (Відповідь: 92; 66.) б) Вправу 910 виконати самостійно (один учень може виконувати обчислення мовчки на дошці для полегшення перевірки). в) Вправу 908 виконати за варіантами. (Відповідь: 869; 774.) III. Розвиток математичних знань. 1. Задачу № 912 учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 44 кг) (45 • 6 + 41 • 2) : (6 + 2) = 44 (кг) Після розв'язання цієї задачі розв'язують задачу № 911*. 1) 70 + 18 = 88 (кг) — маса бочки з розсолом і огірками; 2) 4840 : 88 = 55 (бочок) — навантажили на машину; 3) 70 - 55 = 3850 (кг) — всього огірків було в бочках. IV. Підсумок уроку. — Як знайти середню швидкість автомобіля? Середню врожайність? Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. Варіант 1 1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82 2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час. Варіант 2 1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення у випадку, коли частка містить нулі. Повторення задач на зведення до одиниці (№№ 915-922). Мета. Вчити учнів виконувати ділення у випадку, коли частка містить нулі. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на зведення до одиниці. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|