Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 (344)

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. (92 км/год)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя на прикладі 7248 : 16.

2. Закріплення вивченого.

а) Вирази 1748 : 19 і 1122 : 17 виконати із записом на дошці і детальним поясненням. (Відповідь: 92; 66.)

б) Вправу 910 виконати самостійно (один учень може виконувати об­числення мовчки на дошці для полегшення перевірки).

в) Вправу 908 виконати за варіантами. (Відповідь: 869; 774.)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задачу № 912 учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 44 кг)

(45 • 6 + 41 • 2) : (6 + 2) = 44 (кг)

Після розв'язання цієї задачі розв'язують задачу № 911*.

1) 70 + 18 = 88 (кг) — маса бочки з розсолом і огірками;

2) 4840 : 88 = 55 (бочок) — навантажили на машину;

3) 70 - 55 = 3850 (кг) — всього огірків було в бочках.

IV. Підсумок уроку.

— Як знайти середню швидкість автомобіля? Середню врожайність?


Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення у випадку, коли частка містить нулі. Повторення задач на зведення до одиниці (№№ 915-922).

Мета. Вчити учнів виконувати ділення у випадку, коли частка містить нулі. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на зведення до одиниці.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.