І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
48 · 25 · 4 (4800); 50 · 24 · 3 · 2 (7200);
125 · 15 · 8 · 4 (60000); 20 · 17 · 5 (1700).
2) Відрізали стрічки, довжина якої 100 м. Скільки метрів стрічки відрізали? (75 м)
3)* Відрізали стрічки, що становить 60 м. Скільки всього метрів має стрічка?
2. Завдання для опитування (за вибором учнів).
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|