Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

а) Розгадування кросворда.

1. Країна, в якій ми живемо. (Україна.)

2. Найвища точка Кримських гір. (Роман-Кош.)

3. Які рослини стеляться на вологих місцях скелястих Кримських гір? (Ліани.)

4. Будівельний матеріал, який добувають у кар'єрах Кримських гір. (Мармур.)

5. Дерево, яке росте на схилах Кримських гір. (Сосна.)

6. Екзотична кримська рослина. (Пальма.)

7. Тварина, яка водиться у Кримських горах. (Куниця.)

8. Будівельний матеріал, який добувають в Кримських кар'єрах. (Пісок.)

9. Птах, який водиться у Кримських горах. (Гриф.)

10. Гірський баран, який водиться на крутих схилах Кримських гір. (Муфлон.)

11. Запашна квітка, яка прикрашає Крим. (Троянда.)

12. Квіти, які цвітуть в Кримських горах тільки ранньою весною. (Проліски.)

б) Відповіді на запитання з підручника.

2. Індивідуальне опитування.

Вибіркове опитування учнів за підготовленим матеріалом про природну зону, в якій проживають.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 2055

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.