III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
Коло Києва чи Львова —
де приїду — вдома всюди.
Де ступлю лиш — рідна мова,
де погляну — рідні люди.
Роботящі підгірянці,
як вогонь, палкі гуцули
і сміливії кубанці,
що ще Січі не забули.
І розважні подоляни,
і полтавці солов'їні,
бойки, лемки, волиняни —
всі вони брати єдині ... (Роман Купчинський)
— Про що говориться у вірші?
— Як одним словом можна назвати людей, згаданих у вірші?
IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
— Сьогоднішня тема уроку звучатиме так: "Населення України. Охорона природи в Україні".
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|