Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення учнями знань.

1. Читання статті "Кримські гори" у підручнику.

2. Відповіді на запитання з підручника.

3. Робота в зошитах з друкованою основою (с. 42—43, завд. 1—6).

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Де розташовані Кримські гори? (На півдні України.)

— Які за висотою ці гори: високі, низькі, середні? (Низькі.)

— З чого видно, що ці гори перебували під водою мільйони років тому? (Частина гір складається з вапняку.)

— Яке літо і зима у горах? (Літо жарке, тривале, сухе, а зима — коротка і м 'яка.)

— Порівняйте Кримські гори і Карпатські. Чим вони відрізняються? (Кримські гори — скелясті, а Карпати — вкриті лісами.)

— Проведемо гру "Хто більше". Троє учнів виходять до дошки, яку ділять на три частини. За 1 хв вони повинні якнайбільше записати назв рослин і тварин Кримських гір. Хто напише найбільше, той стане пере­можцем.

VIII. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику статтю "Кримські гори", підготувати відповіді на запитання після тексту.

Виконати завдання зошита з друкованою основою.

Творче завдання: скласти розповідь про природну зону своєї місцевості за планом.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Населення України. Охорона природи в Україні.

Мета. Дати загальне уявлення про населення України, його національний склад; про територіально-адміністративний поділ держави; ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття "заповідник"; навчити охороняти природу рідного краю; розвивати уяву дітей про навколишній світ, розвивати пам'ять, мовлення, мислення; виховувати бережне ставлення до природи та почуття патріотизму.

Обладнання. Ілюстрації, плакати, діафільм "Охорона природи", фізична карта України.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.