3. Робота в зошитах з друкованою основою (с. 42—43, завд. 1—6).
VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— Де розташовані Кримські гори? (На півдні України.)
— Які за висотою ці гори: високі, низькі, середні? (Низькі.)
— З чого видно, що ці гори перебували під водою мільйони років тому? (Частина гір складається з вапняку.)
— Яке літо і зима у горах? (Літо жарке, тривале, сухе, а зима — коротка і м 'яка.)
— Порівняйте Кримські гори і Карпатські. Чим вони відрізняються? (Кримські гори — скелясті, а Карпати — вкриті лісами.)
— Проведемо гру "Хто більше". Троє учнів виходять до дошки, яку ділять на три частини. За 1 хв вони повинні якнайбільше записати назв рослин і тварин Кримських гір. Хто напише найбільше, той стане переможцем.
VIII. Домашнє завдання.
Прочитати в підручнику статтю "Кримські гори", підготувати відповіді на запитання після тексту.
Виконати завдання зошита з друкованою основою.
Творче завдання: скласти розповідь про природну зону своєї місцевості за планом.
Тема. Населення України. Охорона природи в Україні.
Мета. Дати загальне уявлення про населення України, його національний склад; про територіально-адміністративний поділ держави; ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття "заповідник"; навчити охороняти природу рідного краю; розвивати уяву дітей про навколишній світ, розвивати пам'ять, мовлення, мислення; виховувати бережне ставлення до природи та почуття патріотизму.
Обладнання. Ілюстрації, плакати, діафільм "Охорона природи", фізична карта України.