МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ1. Державне втручання у функціонування ринкової економіки обґрунтоване у випадку: а) прийняття урядом країни програми, спрямованої на посилення регулювання економіки; б) посилення вимог профспілок щодо підвищення доходів зайнятих; в) існування численних сфер неспроможності ринку; г) не є обґрунтованим за жодних умов. 2. Суспільні блага відрізняються від приватних: а) колективним характером споживання; б) неконкурентністю; в) неможливістю виключення зі споживання; г) всі відповіді правильні. 3. Прикладом суспільного блага може слугувати: а) національна оборона; б) філармонія; в) вища освіта; г) курси англійської мови. 4. До суспільних благ не можна віднести: а) електроенергію; б) маяки; в) протиповіневі захисні споруди; г) міліцію. 5. Виробництво суспільних благ забезпечується державою, оскільки: а) властивості суспільних благ унеможливлюють їх гарантоване виробництво приватними фірмами; б) вигоди від їх виробництва перевищують витрати виробництва; в) воно супроводжується значними негативними зовнішніми ефектами; г) на них існує високий споживчий попит, який не здатні задовольнити приватні фірми. 6. Виробництво суспільних благ відносять до сфер неспроможності ринку тому, що: а) на ринках цих товарів ціна може відхилятися від рівноважної; б) потреби споживачів у цих благах не набувають форми ринкового попиту; в) виробники суспільних благ отримують субсидії від держави; г) суспільні блага є економічними благами. 7. Обсяг виробництва суспільних благ є оптимальним, якщо: а) гранична доходність ресурсу, що застосовується у виробництві суспільного блага дорівнює граничним видаткам суспільства, пов’язаним з залученням цього ресурсу; б) граничний виторг суспільства дорівнює граничним витратам виробництва; в) гранична вигода громадян дорівнює граничним витратам суспільства на його виробництво; г) всі відповіді правильні. 8. Якщо сукупна гранична готовність громадян платити за суспільне благо перевищує граничні витрати його виробництва, то для опти-мізації обсягу потрібно: а) збільшити обсяг виробництва суспільного блага; б) зменшити обсяг виробництва суспільного блага; в) не змінювати обсягу виробництва суспільного блага; г) знизити граничні витрати виробництва суспільного блага. 9. Проблема безбілетників: а) виникає, коли кондуктору складно зібрати плату за проїзд у переповненому громадському транспорті; б) пов’язана з тим, що люди не бажають добровільно оплачувати програму, що має властивості суспільного блага; в) виникає, коли товари, виробництво яких фінансується державою, безоплатно дістаються людям, які мають можливість за них заплатити; г) пов’язана зі значними витратами, які супроводжують надання суспільних благ. 10. Зовнішні ефекти – це: а) будь-який вплив виробничої діяльності одного господарюючого суб’єкта на діяльність іншого; б) цілеспрямований вплив діяльності одного економічного суб’єкта на інших; в) будь-який вплив діяльності одного економічного суб’єкта на інших, який не регулюється ринковими механізмами; г) будь-який вплив природних явищ на господарську діяльність суб’єктів. 11. Зовнішній ефект має місце, коли: а) нові товари виробляють з відходів виробництва; б) наслідки виробництва або споживання не були передбачені; в) виробник не відшкодовує завданої третім особам шкоди і не отримує винагороди за корисні ефекти, що супроводжують його виробництво; г) виробництво чи споживання товару безпосередньо не впливають на третіх осіб, які не беруть участі у купівлі-продажу цього товару. 12. Які з цих ситуацій є прикладами негативних зовнішніх ефектів? а) хімічний комбінат здійснює викиди розчинників, які потрапляють у ґрунтові води; б) ви насаджуєте гарну клумбу на подвір’ї будинку; в) популярний кінофільм знову спричиняє моду на гімнастичні обручі і ціна на них зростає; г) правильні відповіді а) та в). Читайте також:
|
||||||||
|