Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ

1. Державне втручання у функціонування ринкової економіки обґрунтоване у випадку:

а) прийняття урядом країни програми, спрямованої на посилення регулювання економіки;

б) посилення вимог профспілок щодо підвищення доходів зайнятих;

в) існування численних сфер неспроможності ринку;

г) не є обґрунтованим за жодних умов.

2. Суспільні блага відрізняються від приватних:

а) колективним характером споживання;

б) неконкурентністю;

в) неможливістю виключення зі споживання;

г) всі відповіді правильні.

3. Прикладом суспільного блага може слугувати:

а) національна оборона;

б) філармонія;

в) вища освіта;

г) курси англійської мови.

4. До суспільних благ не можна віднести:

а) електроенергію; б) маяки;

в) протиповіневі захисні споруди; г) міліцію.

5. Виробництво суспільних благ забезпечується державою, оскільки:

а) властивості суспільних благ унеможливлюють їх гарантоване виробництво приватними фірмами;

б) вигоди від їх виробництва перевищують витрати виробництва;

в) воно супроводжується значними негативними зовнішніми ефектами;

г) на них існує високий споживчий попит, який не здатні задовольнити

приватні фірми.

6. Виробництво суспільних благ відносять до сфер неспроможності ринку тому, що:

а) на ринках цих товарів ціна може відхилятися від рівноважної;

б) потреби споживачів у цих благах не набувають форми ринкового попиту;

в) виробники суспільних благ отримують субсидії від держави;

г) суспільні блага є економічними благами.

7. Обсяг виробництва суспільних благ є оптимальним, якщо:

а) гранична доходність ресурсу, що застосовується у виробництві суспільного блага дорівнює граничним видаткам суспільства, пов’язаним з залученням цього ресурсу;

б) граничний виторг суспільства дорівнює граничним витратам виробництва;

в) гранична вигода громадян дорівнює граничним витратам суспільства на його виробництво;

г) всі відповіді правильні.

8. Якщо сукупна гранична готовність громадян платити за суспільне благо перевищує граничні витрати його виробництва, то для опти-мізації обсягу потрібно:

а) збільшити обсяг виробництва суспільного блага;

б) зменшити обсяг виробництва суспільного блага;

в) не змінювати обсягу виробництва суспільного блага;

г) знизити граничні витрати виробництва суспільного блага.

9. Проблема безбілетників:

а) виникає, коли кондуктору складно зібрати плату за проїзд у переповненому громадському транспорті;

б) пов’язана з тим, що люди не бажають добровільно оплачувати програму, що має властивості суспільного блага;

в) виникає, коли товари, виробництво яких фінансується державою, безоплатно дістаються людям, які мають можливість за них заплатити;

г) пов’язана зі значними витратами, які супроводжують надання суспільних благ.

10. Зовнішні ефекти – це:

а) будь-який вплив виробничої діяльності одного господарюючого

суб’єкта на діяльність іншого;

б) цілеспрямований вплив діяльності одного економічного суб’єкта на

інших;

в) будь-який вплив діяльності одного економічного суб’єкта на інших,

який не регулюється ринковими механізмами;

г) будь-який вплив природних явищ на господарську діяльність

суб’єктів.

11. Зовнішній ефект має місце, коли:

а) нові товари виробляють з відходів виробництва;

б) наслідки виробництва або споживання не були передбачені;

в) виробник не відшкодовує завданої третім особам шкоди і не отримує

винагороди за корисні ефекти, що супроводжують його виробництво;

г) виробництво чи споживання товару безпосередньо не впливають на

третіх осіб, які не беруть участі у купівлі-продажу цього товару.

12. Які з цих ситуацій є прикладами негативних зовнішніх ефектів?

а) хімічний комбінат здійснює викиди розчинників, які потрапляють у

ґрунтові води;

б) ви насаджуєте гарну клумбу на подвір’ї будинку;

в) популярний кінофільм знову спричиняє моду на гімнастичні обручі і

ціна на них зростає;

г) правильні відповіді а) та в).


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Беззондові (непрямі) тести.
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Відповіді на тести
  7. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  8. Відповіді на тести модуля ІІ.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 2308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.