МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ1.Умови досконалої конкуренції не виконуються, якщо: а) крива попиту на продукцію фірми є спадною; б) крива сукупного виторгу є лінійною висхідною; в) криві середніх і граничних витрат мають ІІ-подібну форму; г) середній виторг фірми дорівнює граничному виторгу за всіх рівнів випуску. 2. Якщо за будь-якого обсягу випуску середній виторг фірми перевищує її граничний виторг, то: а) фірма є недосконалим конкурентом; б) граничний виторг дорівнює ціні продукції; в) граничний виторг менший за ціну; г) правильні відповіді а) і в). 3. За умов недосконалої конкуренції, в тому числі чистої монополії: а) крива попиту на продукцію фірми співпадає з кривою граничного виторгу; б) граничний виторг дорівнює ціні за всіх обсягів випуску; в) крива сукупного виторгу є нелінійною, опуклою до вгору; г) крива попиту на продукцію фірми є горизонтальною прямою. 4. Галузь є недосконало конкурентною, якщо: а) у довгостроковому періоді всі фірми галузі отримують лише нормальний прибуток; б) у довгостроковому періоді нові фірми не можуть увійти в галузь; в) граничний виторг типової фірми галузі на всіх обсягах випуску дорівнює ціні; г) середній виторг типової фірми галузі на всіх обсягах випуску дорівнює ціні. 5. До утворення монополій не призводить: а) дія ефекту масштабу; б) наявність у фірми патентів, ліцензій, авторських прав; в) виробництво та збут товару, який має багато близьких субститутів; г) контроль над стратегічними ресурсами, необхідними для виробництва. 6. За умов монополії для кожного обсягу випуску крім першої одиниці: а) граничний виторг дорівнює ціні; б) граничний виторг менший за ціну; в) граничний виторг більший за ціну; г) граничні витрати дорівнюють ціні. 7. Якщо граничний виторг монополії дорівнює нулю, то: а) економічний прибуток є максимальним; б) сукупний виторг монополії є максимальним; в) цінова еластичність попиту на продукцію монополії дорівнює 1; г) правильні відповіді б) і в). 8. Монополія максимізуватиме прибуток або мінімізуватиме збитки, виробляючи обсяг продукції, для якого: а) ціна дорівнює мінімуму середніх сукупних витрат; б) граничний виторг дорівнює середнім сукупним витратам; в) граничний виторг дорівнює граничним витратам; г) граничний виторг дорівнює середнім змінним витратам. 9. Якщо монополіст обирає комбінацію обсягу випуску і ціни, яка відповідає нееластичному відрізку кривої попиту, то можна зробити висновок, що: а) монополіст може збільшити сукупний виторг, знизивши ціну; б) монополіст отримує прибуток менший, ніж максимально можливий; в) граничний виторг монополіста має додатне значення; г) граничний виторг монополіста вищий за ціну. 10. Монополіст, який прагне максимізувати прибуток, буде знижувати ціну на свою продукцію, доки: а) граничний виторг перевищує граничні витрати; б) знижуються граничні витрати; в) знижуються середні сукупні витрати; г) знижується попит на його продукцію. 11. Крива пропонування монополії: а) мінімуму А УС', б) співпадає з відрізком довгострокової кривої граничних витрат вище мінімуму ЬАС; в) співпадає з відрізком короткострокової кривої граничних витрат вище мінімуму А ТС; г) відсутня, монополія не має кривої пропонування. 12. Фірма-монополіст: а) ніколи не зазнає збитків, оскільки має ринкову владу; б) може виробляти будь-який обсяг продукції і продавати її за будь-якою ціною; в) встановлює на свою продукцію найвищу ціну з можливих; г) з врахуванням кривої ринкового попиту визначає комбінацію обсягу випуску та ціни, що забезпечує максимізацію прибутку.
Читайте також:
|
||||||||
|