Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ

1.Умови досконалої конкуренції не виконуються, якщо:

а) крива попиту на продукцію фірми є спадною;

б) крива сукупного виторгу є лінійною висхідною;

в) криві середніх і граничних витрат мають ІІ-подібну форму;

г) середній виторг фірми дорівнює граничному виторгу за всіх рівнів випуску.

2. Якщо за будь-якого обсягу випуску середній виторг фірми перевищує її граничний виторг, то:

а) фірма є недосконалим конкурентом;

б) граничний виторг дорівнює ціні продукції;

в) граничний виторг менший за ціну;

г) правильні відповіді а) і в).

3. За умов недосконалої конкуренції, в тому числі чистої монополії:

а) крива попиту на продукцію фірми співпадає з кривою граничного виторгу;

б) граничний виторг дорівнює ціні за всіх обсягів випуску;

в) крива сукупного виторгу є нелінійною, опуклою до вгору;

г) крива попиту на продукцію фірми є горизонтальною прямою.

4. Галузь є недосконало конкурентною, якщо:

а) у довгостроковому періоді всі фірми галузі отримують лише нормальний прибуток;

б) у довгостроковому періоді нові фірми не можуть увійти в галузь;

в) граничний виторг типової фірми галузі на всіх обсягах випуску дорівнює ціні;

г) середній виторг типової фірми галузі на всіх обсягах випуску дорівнює ціні.

5. До утворення монополій не призводить:

а) дія ефекту масштабу;

б) наявність у фірми патентів, ліцензій, авторських прав;

в) виробництво та збут товару, який має багато близьких субститутів;

г) контроль над стратегічними ресурсами, необхідними для виробництва.

6. За умов монополії для кожного обсягу випуску крім першої одиниці:

а) граничний виторг дорівнює ціні;

б) граничний виторг менший за ціну;

в) граничний виторг більший за ціну;

г) граничні витрати дорівнюють ціні.

7. Якщо граничний виторг монополії дорівнює нулю, то:

а) економічний прибуток є максимальним;

б) сукупний виторг монополії є максимальним;

в) цінова еластичність попиту на продукцію монополії дорівнює 1;

г) правильні відповіді б) і в).

8. Монополія максимізуватиме прибуток або мінімізуватиме збитки, виробляючи обсяг продукції, для якого:

а) ціна дорівнює мінімуму середніх сукупних витрат;

б) граничний виторг дорівнює середнім сукупним витратам;

в) граничний виторг дорівнює граничним витратам;

г) граничний виторг дорівнює середнім змінним витратам.

9. Якщо монополіст обирає комбінацію обсягу випуску і ціни, яка відповідає нееластичному відрізку кривої попиту, то можна зробити висновок, що:

а) монополіст може збільшити сукупний виторг, знизивши ціну;

б) монополіст отримує прибуток менший, ніж максимально можливий;

в) граничний виторг монополіста має додатне значення;

г) граничний виторг монополіста вищий за ціну.

10. Монополіст, який прагне максимізувати прибуток, буде знижувати ціну на свою продукцію, доки:

а) граничний виторг перевищує граничні витрати;

б) знижуються граничні витрати;

в) знижуються середні сукупні витрати;

г) знижується попит на його продукцію.

11. Крива пропонування монополії:

а) мінімуму А УС',

б) співпадає з відрізком довгострокової кривої граничних витрат вище

мінімуму ЬАС;

в) співпадає з відрізком короткострокової кривої граничних витрат вище

мінімуму А ТС;

г) відсутня, монополія не має кривої пропонування.

12. Фірма-монополіст:

а) ніколи не зазнає збитків, оскільки має ринкову владу;

б) може виробляти будь-який обсяг продукції і продавати її за будь-якою

ціною;

в) встановлює на свою продукцію найвищу ціну з можливих;

г) з врахуванням кривої ринкового попиту визначає комбінацію обсягу

випуску та ціни, що забезпечує максимізацію прибутку.

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Беззондові (непрямі) тести.
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Відповіді на тести
  7. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  8. Відповіді на тести модуля ІІ.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 3092

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.