Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 3.

Попит на продукцію фірми - монополіста заданий рівнянням: Р=40 - Q. Функція витрат фірми має вигляд: ТС=50+Q2, Визначте:

1) обсяг виробництва, який дозволяє монополії максимізувати прибуток;

2) величину економічного прибутку.

Вправа 4.

Модель простої монополії описується наступною системою рівнянь: Qd= 5-P; ТC = 0,5 + 2Q; TR = 5Q-Q2. Визначте:

1) обсяг виробництва і ціну, що забезпечують монополісту максимізацію економічного прибутку, а також величину економічного прибутку;

2) обсяг виробництва і ціну, що забезпечують монополісту максимізацію сукупного виторгу; якою буде величина економічного прибутку у цьому випадку?

Вправа 5.

Модель простої монополії описується наступними рівняннями:

TR=100*Q- Q2; МС =10 + Q.

Визначте обсяг виробництва і ціну продукції, якщо:

1) фірма функціонує як проста монополія.

2) фірма функціонує в умовах досконалої конкуренції.

3) порівняйте одержані результати і зробіть висновки щодо наслідків монополізації виробництва.

Вправа 6.

Припустимо, що середні сукупні і граничні витрати монополії сталі і дорівнюють 4 грн. за будь-якого обсягу. Попит на продукцію монополії представлений даними таблиці:

Ціна, грн. /од.
Обсяг попиту, од./тижд.

Зробіть необхідні обчислення, побудуйте графіки ринкового попиту, граничного виторгу, середніх і граничних витрат монополії та визначте:

1) оптимальний обсяг випуску;

2) ціну продукції,

3) величину прибутку монополії;

4) яку кількість продукції і за якою ціною виробляла б конкурентна галузь з ідентичними витратами?

5) яку кількість продукції виробляла б монополія і яким був би її прибуток, якби вона могла здійснити абсолютну цінову дискримінацію?

Вправа 7.

Конкурентна галузь має постійну віддачу, її середні та граничні витрати дорівнюють 5 грн. Щорічно фірми галузі продають 500 тис. одиниць продукції. Згодом галузь монополізується. Ціна за одиницю продукції зростає до 8 грн., а випуск скорочується до 300 тис. одиниць.

Визначте і покажіть графічно величину чистих суспільних втрат від монополізації виробництва.

Вправа 8.

На основі приблизного правила ціноутворення за методом "витрати плюс" визначте:

1) яку ціну повинен встановити монополіст, щоб максимізувати прибуток, якщо граничні витрати фірми - монополіста становлять 40 грн., а еластичність попиту на продукцію фірми Ed= -5;

2) індекс Лернера для цієї фірми;

3) якою була б монопольна влада фірми, якби значення ціни і граничних витрат зрівнялись?


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 1177

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 2. ТЕСТИ | Вправа 9.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.