Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Читання статті "Південний берег Криму".

2. Відповіді на запитання.

— Де розташований Південний берег Криму? Покажіть на карті України.

— Які особливості пір року на узбережжі?

— Як Чорне море і Кримські гори впливають на погоду Південного берега Криму?

— Які рослини ростуть там?

— Яких тварин можна зустріти на Південному березі Криму?

3. Робота в зошитах з друкованою основою

VII. Узагальнення та систематизація знань.

— З якою природною зоною ви ознайомилися на уроці?

— Знайдіть і покажіть її на карті.

— Де розташований Південний берег Криму?

— Чому цю вузеньку смужку суші виділили в окрему природну зону?

— Поміркуйте, чим багатий цей регіон.

— Чому Південний берег Криму протягом року відвідує так багато людей?

— Порівняйте природу Південного берега Криму з природою нашої місцевості.

VIII. Домашнє завдання.

Прочитати статтю підручника "Південний берег Криму", дати відповіді на запитання після тексту. На контурній карті позначити Південний берег Криму.

Творче завдання: підготувати відомості про одне із міст Південного берега Криму (музеї, парки, ботанічні сади, пам'ятники, визначні місця).


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Гори. Карпатські гори.

Мета. Продовжити формувати поняття "гори"; розкрити залежність природи гір від їхньої висоти; ознайомити учнів з характерними особливостями Карпатських гір, географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей. Виховувати любов до Батьківщини, бережне ставлення до природи. Розвивати спостережливість, уяву, уявлення, пам'ять, мислення, творчість.

Обладнання. Ілюстрації "Карпатські гори", малюнки, карта України, атласи, гербарії рослин.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.