Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

— Південний берег Криму — це надзвичайно мальовничий куточок України, де перед кожним, хто ступить на цю землю, відкривається незвичайна картина: золотисто-голубе під сонцем Чорне море, казково-чудова рослинність, мальовничий вид Кримських гір, розмаїття квітників, засаджених рідкісними квітами, кущами.

— Ось погляньте, які чаруючі око краєвиди відкриваються кожному в цій місцевості (вчитель вивішує таблиці, показує учням гербарії, макети).

— На Кримській землі поєдналися прикмети всіх природних зон нашої планети. Це справді дивовижний райський куточок, який п'янить запахом магнолій. Відвідавши гірські куточки, ви можете знайти фіалки. Десь там, високо в горах, по снігових вершинах катаються лижники, а спустившись вниз, можна насолоджуватись ароматами чудових Ялтинських троянд.

— Чому тут така дивовижна краса? Як можуть поєднатися майже в одній місцевості такі протилежні за особливостями природні зони? Чим це зумовлено?

— Це тому, що

Кримські гори захищають

від північних злих вітрів.

Та ще й море ціле літо сонечко пекло.

Потім воно усю зиму віддає своє тепло.

Ось чому зима тут, діти, тепла і коротка.

Ну, а літо вдвічі довше — і жарке, й спекотне.

Ну, звичайно, і рослинам добре тут живеться.

Дуб і бук, граб і ялиця, сосна вгору пнеться...

Добре себе почувають кипариси, лаври, магнолії,

олеандри, і, звичайно, пальма.

(А. Засядько)

(Віршовані рядки супроводжуються показом малюнків рослин, а також експонатів з гербарію.)

Про рослини ми дізнались.

А який тваринний світ?

Є лисиці, і косулі, зайці, дикі кабани,

є олені, білки, чайки,

яструби, дрозди, орли,

сови є і мухолови і, звичайно, солов'ї.

Над квітками і плодами

в'ється безліч тут комах:

жук-олень, вусач альпійський,

турун й "мертва голова".

(А.Засядько)

(Демонструються малюнки.)

Крим — це надзвичайно чудовий край для відпочинку. Цілюща морська вода і теплий морський вітерець, мінеральні джерела, мальовничі пляжі, розкішна рослинність — все це в комплексі впливає на організм людини, поліпшуючи її самопочуття, відновлюючи різноманітні функції органів і систем. Тут побудовано прекрасні санаторії, безліч баз відпочинку. А для дітей там спеціально вже кілька десятиліть діє дитячий центр "Артек", який є всесвітньо відомою базою відпочинку.


Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу.
  2. II. Вивчення нового матеріалу.
  3. II. Вивчення нового матеріалу.
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Перевірка домашнього завдання. | VI. Осмислення учнями знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.